Vraagje over extensions.

Zoals de titel zegt.

Ik ben van plan om clip extensions te nemen.
Die kan je er dan uitnemen wanneer je wil.

Heeft hier al iemand ervaring mee?
Zijn ze makkelijk te dragen?
Ik heb van nature heel dun haar, kan het geen kwaad dat de extensions eruit vallen? (degene die ik van plan ben om te kopen hebben wel een anti-slip laagje, maar helpt dit?)

Ik twijfel ook nog over de kleur.
De mensen daar raden mij middenblond aan, maar ik weet het niet zo…

http://i41.tinypic.com/2im6v6.jpg

Platina blond

http://static.clipextensions.be/Global/Files/ProductPhotos/Small/1672253.jpg

Middenblond

http://static.clipextensions.be/Global/Files/ProductPhotos/Small/1672260.jpg

Ik hoop op veel reacties!

Groetjes

Ik denk dat meer dan de helft hier wel clip in extensions heeft -gehad-
Ik vind ze persoonlijk vervelend, en te veel werk om mooi in te zetten.

Hee ik heb ze ook gebruikt ( gebruik ze nogsteeds)
En vind het heerlijk, zelf heb ik ook heel dun haar, maar als je het goed doet blijfen ze gewoon zitten.
In begin had ik wel last met indoen, maar nu doe ik het in 2 minuten :]

Middenblond denk ik.

Ik heb clip-ins, en ik vind ze fijn.
je voelt ze niet zitten, ik houd ze gewoon in met douchen etc.
maar nu heb ik ze dus hélemaal verpest met verven. dus vraag eerst goed na of je ze kan verven, krullen, stylen, föhnen, etc!
mijn extensions waren in het begin super fijn en zacht, na een keer wassen waren ze al een stuk minder van kwaliteit, terwijl het (volgens de kapsalon waar ik het kocht) 100% human haar is en je er alles mee kon doen.
ik wil je niet bang maken, maar ik zou eerst even een goede research doen of vragen of je een pluk(je) op ‘proef’ mag, om te kijken of het je haarkleur is, en dan zou ik die even wassen, droogföhnen, borstelen en dan steilen (ookal zijn ze al steil) of krullen. en dán kijken wat je ervan vind.

nu ga ik nieuwe bestellen, die overigens nog eens goedkoper zijn ook!

voor meer vragen kan je altijd noten of quoten ^^

Ze verkopen die dingen ook gewoon in de winkel, dus ik zou zeggen ga daarheen om te kijken welke kleur je nodig hebt.

Ik heb ze bij een parfumerie zaak hier in de buurt gehaald.
Ze zijn van echt haar en je kan ze ook stijlen en krullen en wassen.
Die van mij hebben ook een antisliplaagje maar ik heb behoorlijk dik haar.
Ik kan er dan ook alles mee doen, heb er zelfs een keer mee paard gereden en verschillende keren mee gegymt.

Ik weet niet of je haar nog zo dun en kort is, maar ik denk eigenlijk wel dat je de clipjes gaat zien bij jou… Maar, die vrouw van de winkel had ze bij mij gewoon even ingedaan om te kijken, dus nogmaals, ga even in een winkel kijken :slightly_smiling_face:

En over dat indoen, ik doe het nu ook echt in 2 minuten dus het is gewoon een kwestie van oefenen.

Ik denk van middenblond te kiezen.

Ik zou de extensions kopen via het internet, het is echt haar.
En het is het best om die niet te wassen, als je die wast met babyshampoo dan maar. (heb wat research gedaan).

Mijn tante is kapster dus ik zal haar vragen om die in te doen en wat bij te knippen.

En ja atm is mijn haar heel kort. ±10 cm lang…

het is echt haar, maar je kant het beter niet wassen?!
dat is wel vreemd.
en dan word het toch hartstikke vet?

me zus heeft ze , zat egt heel mooi bij haar

Heel voorzichtig wassen met babyshampoo is het beste, dat las ik op een site…
Maar niet teveel…

Jah, ik ken er niet veel van!!

Ik heb er, maar ik doe ze nooit in omdat het te veel werk is >.<

bij de extentions?
hoezo wordt het vet, er wordt toch geen talg meer aangemaakt?
ik heb volgens mij nu echt iets doms gezegt haha

ik heb erg slechte ervaring met de clip-in extensions van balmain!
had een gekocht voor ong 70 euro.
heb hem hooguit 2/3 keer gedragen en hij is nu heeeel lelijk.
hij pluist enz.

Hmm…
171192, waar heb je die gekocht?

Ik ben van plan deze te kopen:
http://www.clipextensions…oor-dun-normaal-haar.html

Kan iemand mij vertellen of deze goed zijn?
Is het een goede prijs?

Ik heb clip extensions, maar ik heb ze nooit in en dat is maar beter ook. Ik heb mijn extensions en klipjes gekocht in een aziatische winkel en de klipjes heb ik er zelf aanvast gemaakt. Ik heb ook dun haar, en bij mij blijven ze goed zitten! Ik weet niet waar je van plan bent extensions te kopen, maar je kunt ook gewoon in een winkel toch kijken welke kleur het dichtst bij je eigen kleur komt? Ik heb dat zelf ook gedaan, en ik was maar 20 euro in totaal kwijt voor haar + knipjes. Ik had zelf syntetische extensions, en dat vond ik goed genoeg.

ik weet niet of ze goed zijn, maar zowiezo de middenblond pakken!
dat ziet een stuk mooier en waarscheinlijk ook natuurlijker uit,
want het is wel raar als je haar bovenop donkerder is dan onder,
als je je onderhaar donkerder hebt, vind ik mooier
maja kan ook persoonlijk zijn natuurlijk

Ik denk ook middenblond.

Heb zelf ook clip extensions gehad.
Ik vond ze heel vervelend zitten, die clipjes gingen pijn doen bij mij. Heb ze daarom ook maar heeeel weinig ingehad.
Wel zonde want had er 80 euro voor betaald, via internet.
Was wel heel goede kwaliteit overigens.
Kon er alles meedoen!

ik heb ze nu ook. ik vind het echt heel vervelend, ik voel de clipjes aan me haar trekken en ze glijden telkens naar beneden (ook al toupeer ik me haar op de plekken waar de clipjes zitten), je kan niet even snel een staart in doen want dan zie je die clipjes dus daar moet je ook veel moeite voor doen, ik dan tenminste. morgen is gelukkig de laatste keer dat ze ik in ga doen. (ik ga me haar verven dus dan matchen ze niet meer. : P )

Je hoort de clips tussen 2 haarplukken in te doen, dan zie je de clips niet zitten hoor, als je een staart maakt.
Het is dat ik 1 brede band hebt en dat het niet lekker zit als ik het omhoog doe maar ik kan gewoon een staart maken.

ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen, heb ze echt net.
heb ze van een heel aardige vrouw in deventer gekocht. het kostte best wel wat, maar dan heb je ook wat!

ik denk midden blond, me zus heeft ze en ze zijn geweldig!