vraagje over een truitje

hey, ik heb een shirtje, van de voorkant lijkt het een normaal shirtje maar aan de achterkant is ie open voor het grootste deel (dat hoort zo) dat is opzich wel mooi, alleen dan zie je dat sluitinkje van de bh… kan dat gewoon? of ziet dat er echt niet uit? zelf weet ik het niet zo goed… ik hoop dat jullie het weten en ook snappen wat ik bedoel =P alvast bedankt

Je kan er beter een topje onderdoen, of misschien een bh in dezelfde kleur.

andere bandjes op je bh zetten,
het kan opzich wel maar ik vind het mooier als je het niet ziet,
hunkemöller heeft meestal wel van die dingen zoals bandjes en tape enz

Daar zijn speciale BH-dingen voor dacht ik.

Het gaat over het sluitingkje en niet over de bandjes dus daar kan je niet zoveel aandoen . Een hempje eronder dragen ?

Een hemdje eronder doen van dezelfde kleur als je shirt.

Daar hebben ze idd speciale bh’s voor maar dan heb je zo’n plastic sluiting achter wat ik erg goedkoop vind ogen :’).
Gewoon een hempje eronder.

Mnee dat vind ik niet kunnen. Dan zou ik er een shirtje onder doen.

als je de kleur van je bh matcht kan het misschien wel. Maar misschien kun je er beter een hempje onder doen. (of een haltertopje, ik weet niet of dat aan de voorkant mooi is, maar dan is je rug toch nog btje bloot, maar zonder dat je je bh ziet :wink:)

het is volgens mij de bedoeling(bij zo’n truitje) dat het dan lijkt dat je geen bh aan hebt,dan moet je zo’n speciale bh kopen voor onder zo’n truitje :wink:

Vreselijk ordinair als je bh dan te zien is, zo lopen er ook een paar meiden bij mij op school rond.
Zelf doe ik er een topje onder.

om uit te gaan vind ik het wel kunnen als je een bh aandoet in dezelfde kleur
( pas op voor jongens… die proberen 'm mss open te maken)
maar op school zou ik er een shirtje onder doen

Nee dat vind ik er niet uitzien, je kan ook een andere BH kopen.

Je hebt bij de Hunkemoller speciale ‘plak bh’s’. Ik ken meiden die deze gebruiken voor onder hun wedstrijdkleren bij stijldansen, want die zijn vaak ook met ontblote rug. Als je borsten niet te groot zijn moet dat wel lukken.