Vraagje over de iPad

Ik heb een vraagje…
Als ik een film van mijn computer over wil zetten op mijn ipad, wil ik de film in itunes zetten. Dit lukt me niet! Ik was ook naar een iCentre geweest. Die vrouw zei dat het moest kunnen. Je moet je film dan overzetten, omdat het iets met microsoft te maken had?? Kan iemand me hierbij helpen om toch films op mijn ipad te kijken?

Je moet hem omzetten volgens mij naar een mp4 bestand? Maar dat weet ik niet zeker.

ik heb een ipod dus das beetje hetzelfde verhaal. En alleen mp4 bestanden kan ik afspelen. Ik doe dan gewoon eerst kopieren en dan plakken in mijn playlist van films in itunes.

Maar je moet ze dan eerst conventeren en das kut want online kan maar tot 100mb en ik heb een youtube conventer dus als ik youtube shit eraf haal is het meteen mp4 maar ik heb ook een film in avi.
Ik heb het toen omgezet met die youtubeconventer op mijn computer en het geluid is niet meer zo mooi als de orginele versie.
Dus weet iemand iets waarbij ik hem goed kan overzetten?

Overgens pakte hij het bestand toen nog niet, ook niet op de psp. gaf ie aan ongeldig bestandstype ofzo.

Volgens mij bestaat er ook een app VLC player en die kan alle filmbestanden afspelen.
Helaas voor mij werkt het niet omdat ik een te oude ipod touch heb.