Vraagje over Adidas Superstar

Even een vraagje over Adidas Superstar, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik kom exemplaren tegen van 80 euro en van 90 euro, maar ook van 55 euro?
Wat is het verschil tussen die schoenen?
Want ze zien er hetzelfde uit.

Er is geen verschil. Die van 55 zijn kindermaten, maar die gaan vaak ook tm 40. Qua uiterlijk is er geen verschil. Dus als je een maat tm 40 hebt en je vindt de kindermaten heb je gewoon geluk.

Iemand enig idee waar ik de kinderversie nog kan krijgen? Of dames in maatje 37? Heb serieus overal gezocht, op internet en in de winkels. Nergens meer te krijgen :rage:

ik heb die van mij ook in kindermaten gekocht, maar dan een halve maar groter.
dan zijn ze inderdaad rond de 60 euro.

fashionqueen: je kunt kijken op wehkamp, zalando, o’moda, stylefile?
is inderdaad lastig om eraan te komen!

Thanks Ariande, helaas heeft Wehkamp ze niet en bij Zalando, o’moda en Stylefile zijn ze uitverkocht in mijn maat.

oh, ja daar had ik ook last, gewoon elke dag checken dan maar vrees ik!

kijk eens in het ’ show hier je laatste aaankoop’ topic, daar kocht iemand er pas (laatste pagina) goedkoop

Weet iemand misschien of de kindermaten hetzelfde vallen als de gewone maten kwa pasvorm?

Ik heb zojuist kindermaatje 37 1/3 gekocht via Stylefile.nl.
Normaal gesproken heb ik maat 37,5 of 38.
Ik heb de schoen ook in 38 gepast in de winkel maar gek genoeg zaten die veel te ruim.
Hopelijk passen ze, anders ga ik echt huilen haha!

ik heb van de kindermaten maat 38,5 besteld.
ik heb normaal maat 38 en ze zitten gewoon goed dus ik denk eigen maat of halve maat groter!

heeft iemand nog meer sites ik ben al zooo lang opzoek naar maat 35

Heb vandaag 38,5 gekocht in de winkel voor 60 euro. Op internet kan ik ze alleen vinden voor 80…

Ik heb mijn Adidas Superstar binnen, maar ze slippen heel erg tijdens het lopen :frowning_face:
Een maatje kleiner of zooltjes helpt niet en daardoor zitten ze wel erg strak.
Weten jullie hoe ik dit oplos? Terugsturen doe ik liever niet, vind ze veel te leuk namelijk.