Vraagje. O:

Hallo mensen :grinning:
Ik heb besloten om mijn make-uploze leven gedag te zeggen en make-up te gaan dragen. Niet zo veel, alleen een beetje mascara en eyeliner. Maar omdat ik nooit make-up draag weet ik er ook helemaal niks vanaf. Welke merken zijn fijn en niet al te duur? En kan iemand me vertellen hoe ik het Ć¼berhaupt op doe?
~ Dankjewel. <3

hmm, mascara van Catrice vind ik heel erg fijn!
hij heet Allround geloof ik, en is maar 2.50 ofzo.
catrice is dus een heel fijn/goedkoop merk, daar kun je vast ook wel eyeliner van kopen!
nou, mascara doe je op je wimpers, gewoon tot ze zwart zijn xā€™]
en eyeliner doe je erboven, en dan moet je eerst de huid naast je oog zo strak trekken zodat je een rechte lijn kan zetten. succesje!

Ah, dankjewel. Waar kun je die kopen?
Haha. Ja, ik wist dat, maar ik weet zeker dat ik dan nog geen rechte lijn kan zetten. XD

Eyeliner is gewoon even oefenen. Catrice koop je bij Kruidvat en Hema mascara is ook wel mooi subtiel :slightly_smiling_face:

catrice is echt fijn. (:
maar essence ook wel. & ook niet duur.
ik heb ook altijd essence mascara, of catrice mascara.
& heb altijd eyeliner van de basic. de vloeibare
die is ook vet fijn. (:

succes !

Dat wordt heel veel oefenen voor mij, haha. Ik wil niet de deur uit als een mislukte clown. D:

Dankjulliewel. :grinning:

Misschien kan je beter op het begin nog geen eyeliner doen. Ik was gewoon begonnen met donkerbruine mascara en later werd dat zwart, maar dan was de overstap neit zo groot.

ik heb misschien 3 jaar alleen mascara opgehad, nu wel een beetje eyeliner.
als ik jou was zou ik idd alleen beginnen met mascara. ik had altijd gewoon hema merk, was best goed, alleen niet zo heel waterproof + hij ging er vaak snel vanaf waardoor ik vegen onder me ogen kreeg, dus ik gebruik altijd topcoat erbij, ook van de hema ;p

Hema is erg goedkoop Ć©n diervriendelijk :grinning:

Hema, Catrice en Essence (:
Is je vraag beantwoord? Want dan kan er een slotje op!