vraagje ;$ kan ik zingen?

Ja ik zing heel vaak gewoon voor de lol dus ik vroeg me dat af.

(ik kan tegen kritiek , dus wees niet bang :])

de link met dat ik zing:
http://tinypic.com/player.php?v=2uf82vr&s=6

Je houd jezelf in. Als je meer inzet klinkt 't beter. :wink:

Je hebt best een leuke stem, maar je hebt geen idee van toon.

Ja klopt, ik kan geen goeie ritme in me stem vinden.

Je houdt jezelf inderdaad wat in, en dat is niet zo goed. En je zit niet altijd op de juiste noot, maar het is wel ok

De reden waarom is t vroeg, is omdat als ik nu gewoon zing voormij het heel anders klinkt dan als ik het opneem … en er zit echt een groot verschil in

Dat is heel normaal. Je hoort je eigen stem anders dan anderen of als je een opname beluistert.

Je hoort je stem altijd anders dan ie in werkelijkheid is.

ik denk als je zangles neemt en aan je techniek werkt er wel wat moois uit kan komen :slightly_smiling_face:

Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet zo mooi. Misschien kan je wel mooi zingen, maar dat heb ik niet kunnen horen op deze opname.

Ben je al op zangles? Misschien helpt dat want je hebt wel een mooie stem! (:

Je zit inderdaad niet altijd op de goede toon. Maar dat komt misschien omdat je het a capella zingt?
En dat je je andere stem anders hoort: dat heeft iedereen. Ik vind mijn stem ‘in het echt’ echt heel irritant klinken.

Dat denk ik ook! Opzich heb je een mooie stem, maar het komt niet goed tot uiting omdat je bepaalde technieken mist denk ik.

Nee ik krijg geen zangles :frowning_face: vind me ma te duur zegt ze …

Maar ja als ik mijn stem dus opneem en terug luister dan denk ik wat afschuwelijk zeg!

Oh ja dat kun je vinden haha :slightly_smiling_face: ik vind dat niet erg x

Ik vind dat je wel redelijk kunt zingen. Misschien als je je iets minder inhoudt en misschien eens wat technieken leren. Desnoods misschien filmpjes op youtube ? :slightly_smiling_face:

ja ik zal anders wel binnenkort een heel liedje opnemen misschien dat dat beter is dan een acapella :wink:

niet slecht ofzo maar to be honest het is ook niet zo waarvan ik echt kijk van WTF! omg prachtig… Maar ja zoals ik al zei slecht is het niet

het klinkt een beetje alsof je wordt gedwongen om te zingen zegmaar.
niet gemeen bedoelt maar ik krijg de indruk van: ‘‘het is omdat het moet dat ik zing’’