Vraagje: Jongens en schaamhaar?

Mijn vraag is dus:
Hoe reageren (de meeste) jongens op schaamhaar?
Moet het geschoren zijn of gewaxt? Of maakt het gewoon niet uit?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

1 like

Het maakt de meesten niet uit, al vinden ze het vaak wel leuker als het glad geschoren is of in ieder geval netjes bijgeknipt zodat je geen oerwoud hebt down under.

haha oke bedankt :slightly_smiling_face:
en eh dit is een beetje genant :flushed: maar als je ‘doggystyle’ doet, dan zie je zo het haar van je aars… wat doe je daarmee? :cold_sweat:

Ik denk dat de meeste jongens toch wel houden van kaal of netjes bijgeknipt .
En bij doggy denk ik niet dat die jongen lekker in je kont gaat kijken, hij heeft dan vast wel andere dingen aan zijn hoofd.
Anders knip/scheer/wax je het weg.

Mijn vriend vind het niets, ik persoonlijk ook niet.

Mijn vriend heeft het liever kaal.

bedoelen jullie met ‘kaal’ ‘gewaxt’?

Nee, ik scheer het gewoon. :wink:

Als het maar glad is

okeej, bedankt!! :kissing:

Eeeh dafuq, bekijkt hij… uuuuh nevermind…

‘Wie het kutje niet scheert is het likken niet weert’

HAAAAHAHHAA :’)

Voor zover ik weet vinden de meeste mannen het toch wel beter dat het kaal is. En dat vind ik persoonlijk ook fijner.

De meeste mannen vinden zo’n mat voor de deur wel leuk:’) al snap ik niet goed waarom…
De meeste mannen houden dus van kaal… Ik scheer alles weg, mijn vriend heeft het liever kaal.

Ik houd het liever kaal, maar mijn vriend heeft er geen problemen mee als ik me even niet scheer en er haartjes komen hoor. Als het maar geen oerwoud is. Vind ik zelf overigens ook niet zo fris…

Ik heb geen vriend (nooit ook echt gehad, maar ik ben 15), maar scheer t al jaren. Vind ik gewoon fijner, frisser en mooier :wink:

Dat boeit me echt niet.
Als het maar niet zo glad is dat het glanst, bah.

1 like

liefst geschoren

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, daarom hou ik het zelf ook kaal.