vraagje>joggingsbroek

haay,

ik wil eens een goede joggingsbroek voor op vakantie enzo.
maar dan niet zoon goedkope zwarte die veel hebben waar na een maand al gaten inzitten.
wel wil ik dat die aan de onderkant strak is maar voor de rest gewoon baggy haha.
weet iemand misschien een goede?
ik weet het is een rare vraag.

iniedergeval bedankt!

xx

Donnay?

Kijk gewoon in sportwinkels. Ze hebben ze haast overal wel.

En dit moet eigenlijk in het ik zoek-topic.

Bij de bristol :wink: Daar heb ik de mijne vandaan.

Ik heb een hele mooie en fijne van America Today, maar die zijn er niet meer, had hem met kerst gekocht en ik was er vandaag nog geweest.
Abercrombie heeft ook leuke.
Maar die ik heb is niet baggy, gewoon normaal:

http://img218.imageshack.us/img218/1017/broek001.jpg

Ik gym in eentje van de H&M als je op de site kijkt bij broeken en dan pagina 5 en dan de eerste de blauwe, die is heerlijk! en heel leuk voor de zomer zoals jij dus wilt :slightly_smiling_face:

die van de bristol zitten fijn, hebben een goede kwaliteit en zijn goedkoop!

Ik heb er 2 van Donnay, in het donkergrijs en gemêleerd grijs, echt prima kwaliteit!

Die van Donnay kost trouwens ¤20. Als je een aanfoto wil moet je het maar even zeggen haha :stuck_out_tongue:

Ik heb een van donnay en die is zooo chill! :slightly_smiling_face:

Die van only play zitten ook lekker, ik heb m al een jaar en ik gebruik m ongeveer 2/3 keer per week er is nog steeds niks aan te zien.

Mijne is van Donnay, heb hem nu ook aan en hij zit heerlijk :’)

Ik heb al jaren één van Bjorn borg.

De broek zelf is donkergrijs, niet heel donker, maar niet zo licht als de standaard joggingbroeken kleur grijs. En er staat in het donkerbruin Bjorn Borg op. Hij is en blijft echt heel mooi!

hij is er nu wel weer hoor, ik heb hem pas nog gezien.

de sengers!!

Ik heb een lichtgrijze van H&M, die vind ik veel mooier dan die Donnay broeken want mijne is gewoon van een dun stofje.

Oke, dan had ik hem gister over het hoofd gezien. (=