Vraagje iPod

Heee,

Heb nu al een tijdje een iPod Touch en bijna alles wat ik wil lukt me nu.

Ik erger me aan 1 ding: Als ik een liedje heb geluisterd dan laat ik me iPod zeg maar altijd aan staan. (Ik zet het liedje op pauze en druk dan dus heel even op het aan/uit knopje bovenop en dan gaat ie op zwart zeg maar. Maar soms dan gaat ie weer aan, als ie bijv. in mijn zak zit en dan gaat dat ding opeens weer dat liedje afspelen. Nu is mijn vraag dus hoe zet ik het liedje ‘helemaal’ uit. Dus als ik een liedje heb geluisterd dat ik dan iet op het pauze knopje hoef te drukken ofzo maar het liedje gewoon helemaal uit kan zetten.

Okee, vage uitleg ik weet ook niet echt hoe ik het moet uitleggen :stuck_out_tongue:.

Sorry als je het niet snapt. Zeg dat dan even dan probeer ik het opnieuw :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

x.

Wat voor iPod heb je?
Als je de nano hebt moet je volgens mij gewoon op het Menu knopje duwen… (Oke ik weet het niet zeker)

Ik heb de Ipod Touch, sorry was ik er vergeten bij te zetten :cold_sweat:

Pleasee, iemand?

ik begrijp het niet helmaal sorry
maar ik denk dat je dan even naar de applicatie muziek moet gaan en dan dus op pauze moet drukken, en dan op de homebutton drukken (dat knopje) en dan op de aan/uit knop drukken.
succes!

trouwens: of je doet je geluid dan op z’n zachst :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat knopje bovenaan ingedrukt houden, dan komt er iets over uitschakelen… nouja dat zie je dan vanzelf :stuck_out_tongue:

Ja, Maar ik wil mijn hele iPod dus niet uitschakelen.

Als ik nu mijn muziek wil stoppen dan moet ik hem op ´pauze´ zetten. Maar kan het hele liedje zeg maar ook gewoon ´uit´. Dus dat als ik weer op muziek druk dat er dan geen huidige is.

En als niemand het snapt laat dan maar :stuck_out_tongue:

Ik dacht dat je dan 2x op de home-button moest
drukken, als je bij je huidige nummer bent…
Ik weet het eerlijk gezegd niet zeker,
omdat ik al een jaar geen Touch meer heb ;p

Ik snap wel wat je bedoelt ik heb ook een iPod touch en als je zegmaar de mediaplayer (hoe het ook heet) af wil sluiten klik je gewoon op de pauze knop en dan moet je gewoon op de home knopje drukken. =)

xxctxx,
Okej, ga ik zo ff proberen. Dank je!

MissPrecious,
Ja, maar als je dan weer opnieuw naar Muziek gaat dan heb je alsnog huidige. En vraag me niet hoe mijn iPod het voor elkaar rkijgt maar gaat altijd als ie in me tas of in me tas zit, naar muziek en dan kom ik er driekwartier later achter dat ie al de hele tijd muziek aan het afspelen is :stuck_out_tongue:

xxctxx,
Lukt niet, hij gaat dan gewoon naar ‘home’ en dan naar ‘Zoek in iPod’. Toch bedankt!