Vraagje iPod

Hoi, ik ben van plan om een iPod nano 4GB te gaan kopen. Alleen weet ik nog niet welke kleur. (ideeën??)
Maar mijn vraag was eigenlijk, hoe zit het met iTunes? Kun je alleen maar via iTunes muziek op je ipod zetten? En kost het downloaden van liedjes via iTunes geld? Want zoals ik het nu zag moest je voor elk liedje een bepaalde prijs betalen.

En mijn laatste vraag is, waar heb jij je ipod gekocht, en hoe duur was hij?:slightly_smiling_face:

Hoe zit het trouwens met een lichtnetadapter, zit die er bij, moet je die erbij kopen of kan dat ook van een ander merk zijn?

Alvast bedankt!

ik vind zelf paars/rood/blauw mooie !pod kleuren :slightly_smiling_face:

zover ik weet kan je alleen via !Tunes muziek op je !pod zetten. En ja, liedjes via !Tunes kosten geld, maar je kan ook liedjes via limewire ofzo in je !Tunes bibliotheek zetten :slightly_smiling_face:

Ik heb de blauwe 4g 8gb

En de rest van de antwoorden staan in de post hierboven.

ik heb een geele hij lijkt goud.
maar ik you voor een yilvere of zwarte gaan en daan gwn kleuren hoesjes halen.
& itunes bewerkt je bibliothzeel automatishe ook als je liedjes download via iets anders

Ik wil een zwarte iPod classic.
Op die leuke kleurtjes raak je zo snel uitgekeken denk ik.
Je kan er altijd nog wel een gekleurd siliconen beschermhoesje voor kopen :3 (aanrader als je je iPod mooi wilt houden)

Ik heb een iPod classic (zwart) 80 gb.
Hij was (afgeprijsd) 190 euro volgens mij :wink:
Je kan ook gewoon liedjes met limewire en bearshare etc. downloaden en er via iTunes opzetten :wink:

Ik heb iPod nieuwe generatie 8GB lichtgroen.

Je kunt liedjes downloaden via bv. Limewire
Als die gedownload zijn, komen ze in de muziekmap van je computer, daar kom je door;
Start-Computer-BOOT:C-Gebruikers-Je naam-Shared
(zo is het bij mij, heel erg anders zal het bij jou wel niet zijn denk ik)
En die liedjes van shared kun je naar itunes slepen.

iTunes kun je gewoon via internet downloaden.

Zijn er nog meer mensen met een reactie?:slightly_smiling_face:

wat wil je er nog meer over horen? Alles is al gezegd =).

ik heb de iPod nano 4 GB
http://i32.tinypic.com/2hov1nd.jpg

zilver dus. ik vind de kleur wel prima
maar je kunt (zoals hierboven al is gezegt) het gewoon op limewire downloaden en dan naar je itunes toe slepen.

Over het opladen in het stopcontact.

Hmm ik heb de mijne tot nu toe altijd opgeladen met de computer. Okee hier heb je niks aan xD.

als je de ipod koop zit er enkel een adaptor bij voor via een usb poort, je kan voor in het stopcontact apart kopen, en het kan ook van een ander merk zijn (mijn adaptor is een ander merk dan apple)

ik heb hem in het zilver. Bij bcc voor 119 euro
Je moet alle muziek die je op je ipod wilt in Itunes zetten. Je kan ze ook gewoon vanaf youtube in itunes en dan op je ipod zetten. Maar als je het gewoon met een ander programma download kan je het in itunes zetten :wink:

je kan alleen met iTunes liedjes op je iPod zetten (;
ik heb de iPod Touch 16 gb, gekocht bij chear.com of nl? en daar heb ik 260 voor betaal geloof ik. Ik zou als ik jouw was die paarse nemen, die vind ik vet, of gewoon zo’n zwarte die is eigenlijk het mooiste en ook dat je geen spijt krijgt van die kleur :q

Ik gebruik Winamp om liedjes op mn ipod te zetten omdat ik op deze pc geen itunes gebruik omdat mn moeder die al gebruikt xD