Vraagje: Invullen aanmeldingsformulier MBO

Ik ben bezig met het invullen van het aanmeldingsformulier voor Zakelijke Dienstverlening op het MBO. Ik wil eigenlijk graag naar de havo, maar dit is mijn back-up plan.
Nu staat er hier cohort: 20__/20__
Ook moest ik mijn vakken pakket invullen en achter elk vak staat NIVEAU, wat moet ik invullen? Ik denk niet dat ze tl bedoelen, want dat heb ik al ingevuld bij leerweg.
Kan iemand mij uitleggen wat deze dingen precies betekenen? Ik kan het niet duidelijk op internet vinden en weet het echt niet!

Ik hoop dat iemand me kan helpen. :slightly_smiling_face:

Als je geen bepaald niveau hebt dan kun je dat gewoon open laten. Maar bij wiskunde heb je wiskunde A, B etc. (zoiets geloof ik, ik had dat toen nog niet) Ook bij talen werken ze met niveau’s zoals A1, A2, B1 etc. maar ik weet niet of dat ook al op de middelbare school is.

Heb je misschien een afbeelding van het aanmeldingsformulier, want op dit moment kom ik er niet uit :cold_sweat:
Zelf heb ik me vorig jaar aangemeld op de zakelijke dienstverlening en geen idee wat cohort is uit m’n hoofd. :cold_sweat:

Ooh okayy, bedankt! Dit heb ik nooit gekregen van mijn middelbare school maar ik zou maandag even een bezoekje plegen aan mijn decaan, bedankt!

Zou ik graag willen sturen, maar al mijn persoonlijke gegevens staan er al op. :s

Maakt niet uit! :slightly_smiling_face: Volgens mij heeft cohort ook te maken met datums

Kun je doen inderdaad. En anders gewoon open laten en ‘nvt’ neerzetten.

Cohort is een reglement met examen eisen. Ieder jaar/nieuwe lichting heeft een cohort. bijvoorbeeld cohort 2013/2016 etc.