Vraagje internet iPhone

Haay allemaal,

Vandaag is mn Vodafone abbo ingegaan van mn iPhone 4. Er zit internet bij mn abbo. Als ik nu op internet wil, geeft hij het volgende aan: “mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd”.

Had iemand dit ook? Ik dacht namelijk dat ik gewoon op internet kon zonder iets ervoor te doen aangezien ik er per maand voor betaal?

xx

Heb je hem aan je itunes gekoppeld nadat je je kaartje erin hebt gedaan?
Als het goed is haalt hij dan vanzelf de instellingen op.
Anders even op de vodafone site kijken of je kunt smssen oid voor instellingen.

Oh dat heb ik ook gehad! Maar een vriend had dat voor mij gefixt. Ik weet in ieder geval dat je internet (3G) niet aan staat. Als het goed is kan je wel Wi-Fi gebruiken?
Misschien bij instellingen > Netwerk en dan mobiele data netwerk aanzetten.

Kan je niet verder helpen sorry, heb mijn iPhone nu niet bij de hand.

Ja heb ik gedaan maar geen gegevens gekregen ofzo! Heb net wel deze gegevens op de vodafone site gevonden:

APN: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

heb het net even ingevuld en dan doet internet het wel, maar gaat dit dan wel via mijn abonnement? Niet dat het buiten mn abbo is dat ik ineens een rekening van 600 euro krijg ofzo:p

o en ik heb gelijk nog een vraag voor iemand die dit leest.

Ik had hiervoor een gewone telefoon met een gewone simkaart waar al mn contacten op staan. Hoe krijg ik die contacten op mn iphone?

alvast bedankt :grinning:

whakjlgh had ik mijn telefoon maar dan had ik je echt kunnen helpen haha, want ik heb dat ook moeten uitvogelen. Up voor jou :slightly_smiling_face:

Jammer! nou bedanky iig haha xx

Up!

Instellingen > mail,contacten,agenda > Importeer simcontacten (: