vraagje, ik moet brugpieper spelen...

Heyy, ik had een vraagje,

Ik moet over een paar dagen op de open dag van onze school helpen.
Ik moet samen met een paar andere mensen overdreven brugpiepers spelen.
Dit houd in dat ik dezelfde route moet lopen als de bezoekende groep 8 leerlingen, en met hun contact zoeken.
Het moet dus allemaal heel overdreven. We hebben vandaag een soort van vergadering gehad en krijgen we dus allemaal sproetjes en rode wangentjes, we moeten zelf voor kleding en accessoires zorgen, we hadden al wel wat bedacht zoals nerd bril, rokje met lange kousen, grote rugzak met een teddybeer eruit gestoken, enz…
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog meer ideeën??
X

Heel onzeker en angstig overkomen misschien? Verder geen felle make-up zals lippenstift. Dit is tenminste het beeld wat ik van brugpiepers heb. Grote rugtas uiteraard en misschien een plattegrond?

Boeken die elke keer uit je handen vallen…

Rennen door de gangen, dan maak je die kinderen meteen duidelijk dat dat strontvervelend is hahaha

Hey ja idd, een plattegrond krijgen we ook al, en geen felle make-up is ook slim :wink:

hahaha, misschien zou ik een step kunnen lenen als het zou mogen in de gangen :wink:

Ik heb stiekem al medelijden met de kinderen die jullie act moeten ondergaan.

Moet je nu een typetje spelen of echt een brugger spelen zegmaar? Want met een bril, teddybeer etc lijkt het net als een typetje namelijk.
Anyway, brugklas is voor mij meer dan 10 jaar geleden, maar rennen door de gangen is wel stront irritant dus dat lijkt me een goeie :wink:
En overdreven veel boeken is wel grappig denk ik, al maak je ze dan wel bang, haha!

Ik moet inderdaad een typetje spelen, en ik zal het doen, al moet ik dan wel met veel zware boeken rond lopen 3 uur lang…

Ben je heel lang of wat klein? Want als je niet zo groot bent kun je de concierge vragen om een kluissleutel van de bovenste kluisjes, en dan helemaal op je tenen staan enzo :stuck_out_tongue: Tenminste, dat is mijn ervaring van de brugklas: niet bij je kluisje kunnen :’)

• Door gangen rennen
  • Tikkertje spelen
  • Bij de deuren staan en als de bel gaat ze dan als eerste bij het lokaal staan
  • Boeken laten vallen
  • Angstig en bank spelen

Heyy, nou ik ben 1,72 dusja, ik heb trouwens al een kluisje dus kan mijn sleutel wel meenemen, heel toevallig is het wel een van de bovenste, al hoewel ik er wel bij kan… :wink:

Ohms, dat is misschien niet een heel fantastisch idee dan, haha!

Hahahaha dat is echt een geniaal idee

• Je atlas en al je woordenboeken onder je arm meeslepen (wel een beetje zwaar…)
  • ‘Meneer’ en ‘mevrouw’ zeggen tegen leerlingen uit hogere klassen (en ‘u’!)
  • ‘Juf’ en ‘Meester’ tegen docenten zeggen
  • Een lege doos in je rugzak doen, waardoor hij propvol lijkt (en dan heel hoog op je rug)
  • Met een plattegrond in je hand paniekerig rondrennen

Veel succes! Breng je verslag uit als het geweest is? :grinning: