Vraagje: Highlights over geverfd haar?

Heeeee!
Ik ben van mijzelf blond, toen verfde ik het goudkoperblond, daarna kastanjebruin (allebei semi permanent en er zat een maand tussen). Maar nu ong. een maand na de laatste keer dat ik het heb geverfd, ben ik het wel zat en wil ik eigenlijk weeer blond. :flushed:
Dus ik kocht gister de kleur middenblond en ik dacht ik ga het gewoon proberen.
Nou is de kleur bij de punten zegmaar wel lichter geworden (niet blond maar wel lichter), maar op mijn hoofdhuid is het nog steeds roodachtig (van de roodtinten in goudkoperblond en kastanjebruin)
Nu vroeg ik me af of ik blonde highlights over mijn (gister) geverfde haar kan zetten?
En zo ja, welk pakje kan ik dan het beste kopen?

xxxxxxxx

Ja dat kan wel. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, ik zou alleen geen huismerk van iets nemen of een heel goedkoop merk want dat had ik gedaan en dat zag je niet echt. Een vriendin van mij had een vrij dure gekocht (blauwe verpakking geloof ik) en die werkte wel goed.
Je moet er alleen niet vanuitgaan dat je die roodtinten er mee uit krijgt. Mijn ervaring met rood is dat je het altijd wel blijft zien, behalve als je het gaat ontkleuren en opnieuw gaat verven, of je moet het uit laten groeien.

okeee bedankt!
hier mag een slotje op, hoe werkt dat ? :cold_sweat: