vraagje Haarkleuring

Oké waarschijnlijk gaat deze vraag hele dom overkome, maar vandaag was ik in het kruidvat “Garnier Nutrisse mousse” gaan hale om mijn haartjes blond te kleuren. Nu heb ik heel de handleiding die erbij zat helemaal onderzocht XD en nu vroeg ik mij eigenlijk af moet je die mousse op nat haar aanbrengen, zelf denk ik van wel, maar ben niet zeker?? oké stomme vraag, i know xp x

Iemand?? oké sorry als ik nogal ongeduldig overkom xd niet de bedoeling xd x

Dat lijkt mij wel ja … heb het nog nooit gebruikt omdat ik geen goede dingen over mousse hoor XD

Meestal moet je je haar verven als het droog en ongewassen is. Ik heb poosje terug de John Frieda foam gebruikt, gewoon op droog haar. (helaas pakte de kleur te donker en werd mijn haar zwart :pensive:’) maar dat is meestal op die manier

haar moet je nooit verfen wanneer het nat is! en al helemaal niet met conditioner wassen voor je verfd want dan gaan je haarschubben dicht staan en glijd ‘bijwijze van spreken’ de verf er gewoon weer uit :stuck_out_tongue:

xx

Je moet het niet op nat haar verven! Gewoon op droog haar en dan nadat het er helemaal inzit 30 min laten inzitten. Ik heb zelf ook de garnier nutrisse mousse gebruikt maar dan om mijn haar rood te verven :stuck_out_tongue: