Vraagje; Afbeelding in letters.

Hii.

De laatstetijd zie ik super vaak van die zinnen/woorden waar zon mooie afbeelding in staat. VOORBEELD
Maar ik zou echt niet weten hoe je dat kan maken, dus heeft iemand van jullie een idee? Bijv. via een site ofzo.

hihi alvast bedankt!

xxx

Met paint shop pro. Heel simpel: het plaatje in de letters invoegen bij het kleurenpalette en dan schrijven en die afbeelding kiezen.

Op mijn vorige account gevraagd.
http://forum.girlscene.nl…atje/list_messages/190872

Ik doe het met Photofiltre Studio X. Dan maak ik een blad naar gewenste grootte, en druk dan op de T (het tekst icoontje), dan kies ik de gewenste lettertyp etc, en druk dan op effects en daarbij druk ik op Fill en dan op het mapje om een afbeelding te kiezen.

in photofiltre, en dan dit filmpje gebruiken

heel simpel in word!
ik heb zelf 2007, en 2010
maar met 2003 kan het geloof ik ook, teminste volgens mij heb ik het wel eens op school gedaan. :slightly_smiling_face:
als je niet weet hoe klik hierrr

oooh dat is simpel
kan ook met photoshop
en dan moet je met lagen werken, of de letters selecteren en vullen met die afbeelding

Ik werk met lagen in photoshop.

1. Typ je tekst in een dik lettertype.

2. Maak er een gewone laag van (gewoon samen voegen met een witte laag)

3. Plak een afbeelding in een nieuwe layer, even groot als je tekst

4. Ga naar je ‘tekst laag’ en selecteer een wit deel (dus niet de tekst)

5. Terwijl je een geselecteerd deel hebt, ga je naar je afbeelding-layer. Knip dit deel hier weg

6. Doe dit met alle witte stukken.

KLAAR!

je moet een masker maken in photoshop, helemaal niet moeilijk maar wel ingewikkeld om uit te leggen!

hee die foto heb ik op mijn blog :’)

Bedankt! :grinning:

Ik doe het met photoshop