Ik heb laastt voor het eerst gerookt, om te proberen. maar ik werd er helemaal niet ‘chill’ van ofzo, zoals iedereen altijd zegt.
Dus wtf, waarom geven jullie geld eraan uit? wat voel je met roken?
haha wilde ik ff weten. (a)
Ik heb laastt voor het eerst gerookt, om te proberen. maar ik werd er helemaal niet ‘chill’ van ofzo, zoals iedereen altijd zegt.
Dus wtf, waarom geven jullie geld eraan uit? wat voel je met roken?
haha wilde ik ff weten. (a)
Ik rook zelf niet, maar het is bekend dat de eerste sigaret altijd vies is. Naarmate je er meer neemt, begin je het lekker te vinden en raak je verslaafd.
^ dat dus.
ik rookte als eerste omdat ik me kut voelde en ik vond het niet lekker maar ook niet echt vies en ik wou dwars liggen met alles in de wereld dus ging ik meer roken. oke klinkt beetje raar haha. en nu vind ik het lekker, ik ben niet verslaafd maar af en toe es als ik een pakje heb is het gewoon lekker haha.
maar ik zat dus zo te denken laatst… die rokers die ‘zuchten’ gewoon een paar keer…
omdat ze een paar keer diep inademen. misschien word je daar wel rustig van?
haha okee, maar wat is er lekker aan dan? haha
het is een verslaving… na een tijdje word het wel lekker
Ik denk dat je zelf moet roken om te kunnen snappen wat er ‘lekker’ aan is. Het is echt niet uit te leggen. Haha
Heel langzaam ben ik begonnen met roken. Eerst vond ik het ook vies en lastig om te doen (met ademhaling enzo) maar pas na een jaar ofzo rookte ik regelmatig.
Het is uhm, een kwestie van smaak. Sommige sigaretten vind ik nog steeds smerig haha.
Op den duur begon ik het wel chill te vinden, ja. Maar idd, zonde van je geld, gezondheid, en frisheid (je vingers/adem/kleren gaan er niet per se lekker van ruiken), dus liever niet beginnen!
Bij mij ligt het ook ongeveer zo. Toen ik me kut voelde een tijdje geleden ben ik steeds vaker gaan roken en nu ben ik er niet heel erg verslaafd aan, maar het is moeilijk niet zelf te roken als ik mensen om me heen het zie doen. Te verleidelijk.
Ik ben verslaafd. Makkelijk gezegd, maar het is zo. Ik zou willen dat ik nooit die eerste had aangenomen.
Maar goed, nu is het een kwestie van gewenning en verslaving en naturlijk ook omdat ik het lekker vind.
Komt gewoon door de nicotine. Zolang je nicotine in je bloed hebt zitten wil je dit ‘bijvullen’. Daardoor heb je vraag naar sigaretten. De smaak zelf hoeft dan nog niet lekker te zijn, maar je went er wel aan.
Verder is het ook wel gewoonte, ik rook standaard smorgens op de fiets, elke pauze, na het avond eten en voor het slapen gaan. En daar tussen in gewoon met andere mensen.
Maar de lekkerste sigaret is wanneer je wou stoppen en na een week weer rookt.
Oke, ik ben verslaafd en dat is kut.
haha maar wat voel je dan door die nicotine?
meid waarom wil je dat weten. het is toch slecht voor je.
ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.
enum, ik vond het inademen ook vet goor, voelde het helemaal door mn longen of luchtwegen ofzo stromen. haha alsof ik iets deed waarvan ik elk moment dood van kon vallen.
Toen ik het ging proberen vond ik het ook zo vies. Ik dacht echt zo van hoe kun je hier verslaafd aan raken ? :’)
Denk het nog steeds xD
Dat is maar goed ook dat jullie dat denken!
het is ook niet de bedoeling dat je chill word met een sigaret:P
de 1ste sigaret is idd vies maar naarmate je er meer rookt vin je het lekker en raak je idd verslaafd
NIET beginnen, het is het niet waard.
Toen ik rookte, rookte ik omdat ik stress had. Waarom ik er rustiger van werd weet ik niet. Maar ik ben nu al weer een tijdje gestopt :p. Lekker was het niet, maar ook niet vies. Nu rook ik af en toe nog eens met uitgaan.
Tja het is gewoon heel stom begonnen met er bij horen denk ik, zo begint het bij iedereen .Ik weet het niet, als ik gestresst ben moet ik gewoon roken. Vooral als ik een proefwerk heb of net na een proefwerk.
En op gegeven moment is het gewoon lekker.