Vraagje A.U.B Help

Thanxs allemaal voor jullie hulp! Ben erg opgelucht! Weet iemand hoe je je berichten en of topics kan verwijderen? Deze kan er namelijk wel af

Het is gebeurd en je kan er niets meer aan veranderen. Zeg voortaan gewoon nee als je het niet wilt?

Ja idd het is gebeurd.
Schaam je er niet voor want nu weet je precies wat je wel wil en wat niet.
Als je wil dat niemand het weet, zeg gewoon dat je niks hebt gedaan

good luck.

Ik vind het niet meer dan normaal dat je gaat experimenteren, maar in dit geval voel je je er niet fijn bij. Probeer het te vergeten, en neem het jezelf niet al te kwalijk.

ik heb dat ook al wel eens gedaan met vriendinnen vroeger , we moesten met een fles draaien en op wie je kwam moest je kussen , …
zit er niet mee in , vergeet het gewoon…

ach ja je moet maar zo denken: nu heb ik in ieder geval een meisje gezoend
en je weet zeker dat je hetero bent nu

van sommige dingen wil je gewoon heel graag dat je ze nooit hebt gedaan, daar is dit voor jou dus een voorbeeld van.
Je kan het gewoon het beste proberen te vergeten, of er in elk geval niet proberen over te piekeren. Er komt vast wel iemand met wie je wel witl zoenen, en wat we goed voelt zeg maar. Gewoon niet teveel aan denken dus!!!

Wat gebeurt is gebeurt, dus leer van je fouten en doe dan nooit meer iets wat je niet leuk vindt!

Wat heeft dat er nu mee te maken? En nee, in principe zou ze dat hierdoor nog niet zeker hoeven te weten,

^Niet op reageren. Ze maakt ook allemaal rare topics aan.

Nja zoals iedereen eigenlijk al zegt, gebeurd is gebeurd. En wanneer je iets niet wilt doen, zeg dan ook gewoon nee.

Ach zo’n ramp is het niet. Als je nou geneukt had en nu met een SOA rondliep ‘terwijl je eigenlijk niet wou’ dan heb je pas een probleem.
Zoveel meisjes hebben met meisjes gezoend, big deal.

-

Geloof me je bent echt niet het enige meisje die dat gedaan heeft hoor

Dat is nog eens een binnenkomer dat je eerste keer zoenen met een meisje was.
Ik zou er trots op zijn!

Zoals iedereen hier zegt: Het is gebeurd, klaar.

Het is jammer dat je het gedaan hebt, terwijl je het niet wilde. Maargoed het is gebeurd, niks meer aan te doen;) Je er druk om maken heeft totaal geen zin, toch? Ik bedoel of je maakt je niet drukt en het is gebeurd je kan er niks meer aan doen. Of je maakt je wél druk en het is gebeurd en je kan er niks meer aan doen;) Probeer het los te laten en het te zien als een leermomentje:) Volgende keer geef je gewoon wel aan dat je het niet wil!

Ik lees trouwens mijn comment van hierboven net terug. Weet je waar je je pas druk om moet maken? Om mijn spellings fouten. Mygod! hahaha:P

sarcasme dames, voordat ik weer een hele golf over me heen krijg xD