Vraag voor vriend

Hallo, omdat ik vorige keer van mijn eigen topic goede reacties kreeg heb ik een vraag voor een vriend. Hij is een mannelijke vriend en niet mijn vriendje (absoluut niet). Hij heeft van zichzelf best een groot voorhoofd en niet door de vorm van zijn voorhoofd maar zijn haarlijn. Het valt eigenlijk best mee maar hij zit er echt mee en ik snap wat hij bedoeld. Nu wilt hij een haartransplantatie laten doen en omdat ik zijn beste vriendin ben vroeg die wat mijn mening was. Eerlijk gezegd weet ik het echt niet. Hij is dus 21 en zijn vader is 55. Die heeft dezelfde haarlijn dus de kans dat het verder gaat terugtrekken is best aanwezig maar niet heel groot. Stel hij zou t laten doen en zijn haarlijn trekt verder terug moet die dus nog een behandeling of 2 doen. Dan zit je op een totaal van 10.000 euro. Dan ga je natuurlijk van het slechste uit. Wat vinden jullie? Zou ik het moeten goedkeuren of niet want mijn mening vind hij best belangrijk? Hij heeft nu best een goede haarkwaliteit dus misschien wordt het resultaat wel super mooi.

Ps: ik vraag me ook af als je dan kaal bent dat er zon stukje haar op je voorhoofd blijft

Wat denken jullie? Wat vinden jullie van een haartransplantatie en wat moet ik in mijn situatie doen?

Hij vraagt wat JIJ vindt, niet wat wij vinden. Hij vindt JOUW mening belangrijk, dus ik denk dat zelf je mening moet vormen.

10.000 euro is echt veel, maar ik vind dat je over je eigen lijf mag en moet beslissen, niet een ander