Vraag voor tele2 mobiel klanten

Hoi meiden,

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en ik heb een heeeeeel leuk toestel gevonden voor een aardige prijs kan k m krijgen maar er zit dan wel 100 min erbij en 1500 mb. Nu wou ik dus skype, voip en dat soort gebeuren gebruiken om die 100 min te compenseren want ik heb mb zat. Maar kan dat met tele2? De medewerkers die ik sprak waren behoorlijk vaag dus ik moet het echt weten please. Weet alleen niet of dit topic goed staat, maar goed weet 1 van jullie het antwoord? Niemand in mijn omgeving heeft tele2 en iemand die ik ken met vodafone gaf aan dat het bij hem dus wel afgeknepen wordt door de provider…
Dus ajb als je het antwoord weet reageer. Errrrug bedankt!

Dat ligt aan de telefoon die je kiest niet aan de provider.

Uhhh, ik heb tele2 en skype? Maar ik snap je vraag eigenlijk niet, hahaha.

Wat ik bedoel is het volgende. Tele2 heeft een samsung galaxy note 2 gratis die op zijn goedkoopst met abbo 26,50 p.maand is. Dan krijg je echter wel maar 100 belmin en 1500 mb. Ik bel zeker meer dan 100 min per maand en dacht dan van: ik compenseer dat door te gaan skypen, viber, fring dat soort voip bel diensten te gaan gebruiken, maar ik weet ook dat er providers zijn die dat afknijpen en nu wou ik weten of tele2 dat ook deed voordat ik zou gaan bestellen. Want anders zit ik 2 jaar vast aan een tel die ik nauwelijks mee kan bellen dus dat zou zonde zijn.
@ Metropolis, maar die providers leggen druk op de fabrikant om bepaalde diensten te blokkeren dacht ik zo begrepen te hebben? Kan zijn dat ik het mis heb hoor

Zouden jullie aub weer kunnen reageren, hoop dat mijn verhaal nu duidelijker is? Heb eerst soort tel enz weggelaten omdat ik niet wou dat het overkwam als reclame.

Bedankt alvast :upside_down_face:

Oja en heb je dat je kan zien hoeveel mb, belmin je over hebt met iets in de trant van: mijn tele2 oid?

Heb je aan 100 belminuten niet genoeg? Ik heb dat ongeveer ook en bel vrijwel nooit. Volgens mij kan je op mijn tele 2 zien hoeveel je nog over hebt.

Nee ik weet helaas dat dat niet genoeg zal zijn voor mij helaas… :dry: Achja, zoveel mensen zoveel wensen he hahaha, maar iemand? Viber en andere diensten werken erop?

upje

Ik snap het nog steeds niet.

Kan ik met een samsung galaxy note 2 icm met tele2 als provider, skypen, voipen, viber, fring, mobilevoip ed gebruiken? Worden die apps niet geblokkeerd? Dus dat je de app bijv niet kan downloaden of wel kan downloaden en dat het dan alleen werkt op wifi, maar niet op het 3g netwerk van de provider omdat die wilt dat je over je kleine bundel van 100 min heen gaat zodat ze zelf meer aan je verdienen?

Oooh daar heb ik echt nog nooit van gehoord dat dat gebeurd! Ik denk niet dat ze een download kunnen blokkeren eigenlijk.

YESSSSS!!! Thank you :upside_down_face:

Yup, althans van wat ik heb vernomen sommige providers helaas wel ja…