Vraag voor spirituele mensen, of die er mee bezig zijn

Oke. hier komt het. het is echt heel bizar,
maar ik meen dit heel serieus.

Ik vraag me al een tijdje iets af, en elk jaar vind ik het enger worden maar.
Sinds mijn vijftiende verjaardag, is het al zo, dat de avond ervoor , en altijd rond een uur of elf, ik een enorme spin zie op de muur.

Nogmaals. Het is gewoon serieus bedoelt.
Het kan gewoon geen toeval zijn, het gebeurt nu elk jaar.
Heeft iemand ervaring met spiritualiteit, en weet iemand misschien wat dit kan betekenen? ik vind het behoorlijk freaky namelijk.
morgen ben ik jarig, en ik kwam daarnet beneden, en WEER zag ik een enorme spin op de muur.
ik vind het nu echt eng worden,
dus als iemand er misschien een betekenis etc voor heeft, reageer dan, ik ben erg benieuwd.

Gatverdamme, dat is echt engggg…
maar verder geen idee hoe dat kan, upje voor jou dus!

Koop eens een boek erover, of zoek eens op op google.
Ik weet wel wat van spiritualiteit, maar dit heb ik nog nooit gehoord. Misschien zit het in je hoofd? Dat je zo geschrokken ben die 15e verjaardag, dat je het nu altijd denkt te zien?

Dit heeft niets te maken met spiritualiteit :B

@ hierboven. ja weet ik veel waar dan het mee te maken heeft.
ik vroeg het me gewoon af, misschien weten mensen met een spirituele gave wel eventueel wat dit kon betekenen toch?

en nee. ik zie het even serieus elk jaar. echt heel bizar.

Het betekend waarschijnlijk dat er spinnen in je huis leven.

Hoe oud word je nu dan?

mhm…

dat is wel een soort van eng.

Gewoon opzuigen, dan zie je ze niet meer.

denk ik ook ja :wink: maar daar heb ik niks aan he !

ik vind het gewoon vaag dat ik dat nu elk jaar heb .

Misschien is t wel elk jaar dezelfde die d’r ff komt feliciteren :slightly_smiling_face:

Ja, ik weet wel veel over spiritualiteit maar het is of toeval of er zijn veel spinnen in je kamer…

Oh oh, dat en dat het je extra opvalt als er op die dag een spin is. Dat kan ook.

kan niet he als je m doodmaakt .

ik weet het niet, ik denk wel dat het een betekenis heeft, en ik geloof wel dat het eng voor je is of raar.
Ik weet wel iets van spiritualiteit maar dit niet, ik zal even voor je zoeken :wink:

haal die spin dan van de muur?
ik snap het probleem niet zo.
haal 'm weg en je ziet m niet meer.

Spin

De spin staat symbool voor gevaar, giftigheid en boosheid (‘zo nijdig als een spin zijn’). Maar kleine spinnen zouden geluk brengen; het tijdstip waarop een spin wordt gezien, speelt daarbij een belangrijke rol. In de volksgeneeskunde werd een walnoot met een kruisspin erin als amulet tegen koorts gedragen. Een spin die naar beneden kruipt in zijn web is een goed voorteken, maar als hij omhoog kruipt is er ongeluk op komst. De 8-potige spin brengt welvaart. Een oude uitdrukking is “Een spin in de morgen brengt kommer en zorgen, een avondspin heeft geluk en zegen in.” Echter deze uitdrukking kan ook slaan op het werkwoord spinnen en het beroep. Als een spinner het te armoedig had waardoor hij al in de ochtend moest gaan spinnen, dan was dat inderdaad een teken van kommer en zorgen.

ja kijk jongens, ik ga gewoon geluk krijgen:D

ja. dat denk ik eigelijk ook ja.
maar als je dat elk jaar ziet, dan denk je echt wtf?
ik kan me nog herinneren dat ik me vorig jaar ook de pleuris schrok omdat ik er 1 zag xD

sorry heb niet echt iets kunnn vinden, ik zoek nog eventjes en neem er een x de tijd voor,
tijdelijk een upje dus :wink:

ja, dat kan t ook zijn.
maar ik wilde t gewoon even checken.
misschien betekende het wel echt iets.