Vraag terugbrengen h&m

Als je bijvoorbeeld iets besteld op de site dat toch niet goed is omdat het niet past ofzo, dan kun je het terug brengen naar de winkel en krijg je een tegoedbon, maar moet je er dan nog 1 euro bijbetalen zoals bij het terugsturen? of komen er geen kosten bij?

Ik weet dat er een officieel h&m topic is, maar ik heb niet zolang de tijd om daar op te wachten, vandaar

nee, je krijgt toch gewoon de aankoopsprijs terug?

Nee als tegoed bon volgens mij? Staat op de site. maar als je het terug stuurt via post is het 1 euro toch?
Niet dat mij die 1 euro wat kan schelen, maar ik wou het gewoon even weten (:

ooh terugsturen, eeeeuhm…
ik zou het niet weten :open_mouth:
staat het niet op de site?

Als je het terug brengt in de winkel krijg je een pasje met het aankoop bedrag erop. Je hoeft alleen maar 1 euro extra te betalen als je het terug stuurt, en dan krijg je wel gewoon geld terug.

Oh ok. Dus je hoeft niks extra te betalen in de winkel?
thanks!

in de winkel niet :slightly_smiling_face:

Waar hebben we een H&M topic voor, jeetje.

leren lezen is ook een vak apart -.-’ geef niet meteen commentaar als je nog (bijna) niets gelezen hebt

Ja idd,
in de winkel dus geen 1euro extra kosten.
maar als je hem terugbrengt wel (maar dat heb ik verder nog nooit gedaan, ik doe dat in de winkel)

Je moet het toch terugsturen over de post? En dan moet je 1 euro betalen, en hoef je dat ding gewoon helemaal niet te betalen.

je moet dan natuurlijk wel gewoon de hele factuur betalen he, maar dat begreep je vast wel?

Ik heb het juist wel gelezen en je zegt dat je er geen zin in hebt om daar te wachten op antwoord. Vandaar mijn vraag: Waar hebben we dan een H&M-topic voor?

Dus leren lezen is misschien iets voor jou?

nou lieve schat, zal ik jou wat vertellen… omdat in het algemene H&M topic zoveel gepost wordt, wordt haar post snel over het hoofd gezien, en misschien heeft ze het al een week in huis, dus moet ze het DEZE week weer terug sturen/brengen wat ze niet wilt… dus ja, ik snap wel waarom ze deze topic heeft gemaakt en niet in het algemene H&M topic heeft gezet.
dus ik hoef niet te leren lezen…

Zoveel wordt daar nou ook weer niet gepost. Bovendien als het echt heel dringend was dan had ze de klantenservice toch zeker wel gebeld?

Je krijgt zo’n pasje als je het komt terugbrengen met het bedrag van de kleding wat je komt terugbrengen, verder dus geen extra kosten!

Met alle bestellingen wordt er een voorgedrukt adreslabel meegestuurd dat je kunt gebruiken als je artikelen wilt terugsturen. In dat geval bedragen de retourkosten slechts ¤ 1,00,- ongeacht het aantal artikelen dat je terugstuurt.

Als extra service bieden wij ook de mogelijkheid om de Shop Online artikelen in een H&M-winkel in Nederland te ruilen of te retourneren. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je de artikelen niet ruilen maar retourneren, dan krijg je een H&M Tegoedkaart. Deze H&M Tegoedkaart is twaalf maanden geldig, en kun je in elke H&M-winkel in Nederland gebruiken. Neem altijd de leveringsbon/factuur mee als je een artikel in de winkel wilt ruilen of retourneren.

Geen kosten bij retour in de winkel. Wil je het 100% zeker weten, bel de dichtstbijzijnde winkel even.