Vraag over vagina

Hoi iedereen,

heb even een vraagje. Ik ben sinds een korte tijd met mijn huidige vriend. We hebben nog niet echt gevreen ofzo maar we hebben elkaar al wel eens gestreeld. Toen we de laatste keer elkaar aan het knuffelen en strelen waren en hij even op ‘verkenning’ wou gaan gaf hij de opmerking dat mijn clit niet zichtbaar was en dit normaal zo moest zijn omdat ik opgewonden was. Ik was verrast op die vraag en kon er niet echt op antwoorden. Ik weet als ik downunder kijk , alles altijd bedekt blijft, zelf als ik opgewonden ben. Is dit normaal en is het ook zo bij jullie? Of moet de clit zichtbaar zijn als je opgewonden bent?

Net zoals bij jongens zijn er verschillende maten als je het hebt over je clit. Het kan zijn dat je clit kleiner is dan bij anderen. Dat is heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als hij iets beter zijn best doet en je nog meer opwind zal hij hem vast kunnen vinden.

Bedankt voor je antwoord Saskia,

ja inderdaad, k’denk ook wel dat het normaal is. Ja ik merk wel dat het daar wel ietsje dikker/harder aanvoelt als ik opgewonden ben. maar veel verschil is er bij mij niet. ja bij mij blijft dat dus altijd verborgen.

Is normaal, je clitoris zwelt wel op als opgewonden raakt maar dat wil niet zeggen dat hij bij iedereen zichtbaar wordt. Vergelijk de clitorishoed maar met de voorhuid van een penis, die is ook bij alle mannen verschillend en niet even lang.

Moest je hier nou echt ern tweede topic over aanmaken?
Heb je nog niet in het poezenboek gekeken?

Maar om je een tip te geven, waarschijnlijk is jouw clithood groter/lange dan bij anderen waardoor je je clit niet ziet.

Zoals iedereen al zei, helemaal niet raar! Wist je baby’s (als ze nog geen geslacht hebben) allemaal een clitoris hebben? Bij mannen groeit hier uiteindelijk de penis uit, en die verschilt ook qua maat!

Het kan trouwens wel zo zijn, dat hoe vaker je ermee speelt en opgewonden raakt, het ietsje groeit.

Als je er maar een plezierig gevoel mee krijgt :wink:

Haha dit echt, wat een onzin.

Zoals iedereen zegt, is heel normaal, bij mij zie je m ook niet, tenzij je gaat zoeken :flushed:

Dit zou voor een jonge toch helemaal geweldig moeten zijn om op zoektocht te mogen haha

De clitoris en binnenste schaamlippen zwellen vaak wel ietsje op als je opgewonden bent… maar daar groeit hij echt niet door.

Clitoris schijnt wel door te groeien als je ouder wordt (net als neus en oren door blijven groeien. Maar dat is kraakbeen dus misschien niet helemaal relevant).

@TS: Is heel normaal, de mijne zie je ook echt niet zomaar zitten.

Een clitoris hoort juist een beetje ‘verstopt’ te zitten. Het is namelijk zo’n beetje het gevoeligste deel van je lijf en veel te gevoelig om zo aan te raken eigenlijk. Vandaar ook de clithood, het is echt heel normaal dat je 'm niet ziet zitten zeg maar.