Vraag over UPS !! Help !

Hallo,

ik heb mijn iPhone opgestuurd naar Apple voor reparatie.
Nou zeggen ze dat het morgen via UPS terug gestuurd wordt naar mijn huis…
maar dan ben ik er niet.

Ik wil niet dat het bij de buren terecht komt… en op de site van UPS of klantenservice
doen ze ook al heel vaag… snap er niks van!

Weten jullie wat er gebeurt als je niet thuis bent en UPS komt wat bezorgen?
Komen ze dan later terug of bezorgen ze het bij de buren?

Hulp zou fijn zijn.

xxx

zoiets is vaak aangetekend en dus komt het niet bij de buren.
Je krijgt dan een briefje in de bus en als het goed is kan je eventueel via internet een andere afspraak inplannen en anders komen ze volgensmij gewoon de volgende dag.
Na 2x gaat het naar het hoofdkantoor volgensmij en moet je het daar ophalen.

staat het verder niet op de site van ups?

Oke, bedankt! Zoiets dacht ik al… nee ik vind de site heel vaag… kan het nergens vinden en zelfs in de ‘chat’ snapte ik er niks van…

ja ik bestel altijd heel veel pakjes en heb met alle bezorg diensten te maken gehad.
Ook dus 1 dat we maar verplicht thuis bleven omdat het anders naar een hoofdkantoor ging en dat was dan amsterdam ofzo en is voor een best een end! Echt alleen grote steden.
Weet niet of dat ups was of dhl. Want bij 1 kon je ook via internet een andere dag regelen wanneer ze dan zouden komen.

Bel UPS even.

Ja, dat kan ik ook doen inderdaad… nou ik wacht wel af wat er morgen gebeurt. Ze zullen vast wel een briefje ofzo in de brievenbus doen lijkt me.

oh peepz! het is opgelost hoor, ik heb gebeld en het pakketje komt nu maandag ipv morgen :grinning: thanks voor de reacties, hier kan een slotje op hoor !! xx