Vraag over Roken

Hoi iedereen :kissing_heart:

Ik vraag me af wie er nog rookt
-WELK MERK
-HOE JE BEGONNEN BENT

ik rook zelf marlboro gold

Ik ben begonnen doordat ze me een sigaretje aanboden tijdens het stappen
Van 1tje kwamen er 2 enz.

:kiss::kiss::kiss: jeniffer

Ik rook niet, vind dat zo dom. Er zitten echt geen voordelen aan. De rokers die ik ken hebben vaak ook geen respect voor niet-rokers.
Het is niet moeilijk om er gewoon niet aan te beginnen…

Ik ben nooit begonnen. Wel ooit joints met tabak erbij, maar voelde me dan al schuldig tegenover mijn longen, tanden en gezondheid. :sweat_smile:

Ik rook ook niet, vind dat zo goor. Er is naar mijn mening ook niks positiefs aan roken, het is verslavend en slecht voor je

Het is mss gek maar ik wordt best opgewonden als ik andere meiden zie roken
ik vind hetber sexy en leuk uitzien

1 like

Ik rook niet. Echt super blij, het is zo niet meer hip als je gaat studeren. En, de meeste jongens vinden het smerig. Zoenen is toch wel fijner met niet rokers. :blush: Heb ik het nog niet eens over de gele tanden. :grimacing::zipper_mouth_face:

Nu pall mall red

Begonnen met menthol sigaretten van Camel, vroeger mee roken met mijn toenmalige vriendje en mijn hele cirkeltje rook ook.

En het is HEEL slecht voor je, maar dat is restaurant de gouden boog óók, alcohol óók, zelfs melk is bewezen kankeropwekkend te zijn!!! Oei, oei, pas op.

Enigste is dat het stinkt, maar ja daar mij druk om maken?

Jij hoeft je er ook niet druk over te maken dat je stinkt. Je hebt alleen misschien een probleem als anderen er wel druk om maken? Het lijkt me best naar als je weet dat sommige mensen niet met je om willen gaan.

Maar goed, I k date dus ook niet met mannen die roken en vrienden die roken kom ik eigenlijk ook niet over de vloer.

… Volgens mij heb ik niet eens vrienden die roken. :thinking::joy:

1 like

In verhouding is roken toch wel een heel stuk kankerverwekkender hoor. Als je een vergelijking maakt, maak dan een goede.