Vraag over piercing ..

Hoi, ik weet dat er al een topic over piercings bestaat maar ik hoop dat ik hier sneller antwoorden op krijg. Ik wil graag een piercing laten zetten maar ik zit te twijfelen tussen tragus of een helix piercing. Ik wil graag weten wat jullie zouden doen. Ik laat het niet schieten maar piercen want schieten heb ik slechte ervaring mee. En doet het pijn? Mijn navelpiercing viel wel mee… Maar wat moet ik doen, helix of tragus?

nog geen geldige reden om nieuwe topics aan te maken. Er is juist 1 algemene om het overzichtelijk te houden.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/piercings-197020.0.html

Ik weet dat er een topic bestaat maar daar reageert bijna niemand op of ze praten er over heen. En waarom zou ik er geen mogen aanmaken? Dat doen er wel meer, ik vraag gewoon even om jullie mening en daarna verwijder ik dit…

Er is toch niet voor niks een algemeen topic hiervoor? Stel je vraag gewoon daar, tuurlijk gaan ze het misschien wel beantwoorden, maar niet zo snel.

Slotje.

:’) zo kunnen we voor alles wel een nieuw topic aanmaken he.

Enne die piercing kan ook wel n halfuur wachten tot iemand heeft gereageerd. Hij loopt niet weg.

Gezien je aantal berichten heb je het ook nog maar 1 keertje gevraagd.

Probeer je vraag te uppen door het te citeren.
En smaak verschillen, en de pijngrens is wisselend bij iedereen.
Wij kunnen toch niet voor jou gaan bepalen waar jij wat moet gaan laten piercen…

Natuurlijk doet het pijn, er gaat een naald door je huid heen dus wat denk je zelf :’)

Sorry hoor, ik dacht dat je hier dingen kon vragen in plaats van afgekraakt te worden. Laat maar zitten.

Je kan dingen vragen in het daarvoor bestemde topic :wink:

maar nu maak je een topic aan en zeg je laat maar zitten? heeft niemand er toch wat aan gehad?
ot: ik heb geen idee

Wat is nou je vraag?
Of het pijn doet? Wat mooier is?
Dit zijn toch persoonlijke vragen, of ligt het aan mij :’)
Ik vind een helix mooier en nee het deed geen pijn. Maar bij jou misschien wel.

Zie het algemene topic