Vraag over m'n saldo op de H&M site.

Oké, als eerste: mijn paint doet het niet, waardoor ik dus niet kon kopiëren - plakken, maar heel ingewikkeld het hele schemaatje moet over typen. Hopelijk snappen jullie het dus een beetje :’)

Transactie Datum Totaal
Retour 15.04.10 -5,95
Je saldo per 11.04.10 8,90
Betaling 08.04.10 -15,85
Aankoop 26.03.10 24,75

Ik snap niet wat dat saldo nou inhoudt, moet ik nog geld betalen? Dat lijkt me vrijwel onmogelijk, ik weet echt bijna zeker dat ik alles goed heb betaald! M’n ouders hebben er ook nog naar gekeken, en het moet gewoon kloppen. Of toch niet? :stuck_out_tongue:

Edit: ik zie nu dat dat schema overtypen niet helemaal gelukt is, hij pakt de spaties niet, maar hopelijk begrijpen jullie het een beetje.

Ik snap dat ook niet. :stuck_out_tongue:

Oh wacht even, ik denk dat ik het al snap. Ik had het 5,95 jurkje teruggestuurd, en een ketting van 2,95. Maar blijkbaar hebben ze deze niet goed ontvangen ofzo? Wat kan ik nou het beste doen?

Je retour slaat op het gene wat je hebt teruggestuurd, in dit geval iets voor 5,95 totaal. [Als je meer hebt teruggestuurd, toch even bellen/mailen naar ze!]
Je saldo is het geld wat je nog moet betalen. Dus, als ie op 0,00 staat, heb je alles betaald. Let wel: Op de website wordt je saldo maar eens per maand ge-update [rond de 10e/11e], en is dus soms nog niet verwerkt, terwijl je al hebt betaald!
Je betaling is het gene wat je hebt betaald. [Vrij duidelijk :stuck_out_tongue:] Dit staat aangegeven met een - ervoor zodat het van je totaalsaldo wat je nog moet betalen afgetrokken wordt.
Aankoop: Als je weer wat nieuws hebt besteld :slightly_smiling_face:

Het kan dus zijn dat je retouren nog niet volledig zijn verwerkt tijdens het updaten van de website! [Je hebt waarschijnlijk al wel je rekening betaald, maar dan zonder de artikelen die retour zijn gegaan. Maar, omdat de retouren nog niet zijn verwerkt, geeft ie aan dat je die 2 artikelen nog meot betalen.] Want 5,95 en 2,95 is 8,90, dus dat lijkt te kloppen.
Je kan altijd voor de zekerheid even mailen of bellen met de klantenservice :slightly_smiling_face:

Conclusie is dus eigenlijk dat ik nog 2,95 (volgens hun) moet betalen? Wat dus een ketting is die ik wel heb teruggestuurd, maar blijkbaar hebben zij dat niet goed verwerkt.

Maar als ik zou bellen naar de klantenservice ben ik een beetje bang dat ik problemen krijg. Ik heb namelijk 1. een onjuiste geboortedatum opgegeven (ik ben nog geen 18) en 2. kortingscodes gebruikt die ik niet persoonlijk toegezonden heb gekregen. Zou ik hier problemen mee krijgen? Want volgens mij ben ik lang niet de enige die dat doet :’)

Je kan ook altijd mailen, dat is iets minder confronterend. Daarnaast weet ik niet of ze altijd zo kijken op die codes: Hier op het forum zijn ONTZETTEND veel mensen die elke keer kortingscodes gebruiken, dus…
[Want het lijkt me inderdaad dat de ketting die retour is gegaan niet is verwerkt.]