Vraag over mijn nagels

Dag mensjes,

ik heb dus tot mijn 13e nagelsgebeten.
Ik ben nog maar een halfjaartje ‘afgekickt’.
Mijn nagels zijn heel erg slap en mijn witte randje is heel lelijk.
Hij is maar halfwit en dan beetje geel/paarsachtig en dan je andere kleur van je nagels (dus het lila/paars/roze achtige kleur). Ik heb ze al eens redelijk lang laten groeien maar ze plooien zo om!
Ik heb een foto om een beetje ‘zicht’ te geven aan wat ik bedoel:

http://img63.imageshack.us/img63/1530/foto1130s.jpg

Zoals je bij mijn ringvingernagel ziet, linkerkant beetje wit en de rest raar geel achtig. Sorry voor de slechte mobieltjeskwaliteit foto!
Bij mijn wijsvinger is het nog erger, alleen op het einde van mijn nagel is een erg klein beetje wit randje en dan een soort lelijke overgang naar dat andere kleur van m’n nagel.

Hoe valt dit te herstellen?
Liefst met goedkope producten want ik ben niet zo rijk :stuck_out_tongue:
En liefst in het kruidvat te kopen (bv van Catrice of Essence)

Dank jullie wel xxx

Essence SOS nail products werken goed.
En ik zou je een nagelverharder aanbevelen. Die van Herôme werkt goed, maar die is best duur. Je zou ook die van de HEMA bijvoorbeeld kunnen proberen.

je randjes kun je witter maken door een wit nagelpotlood te gebruiken, heb je ook van essence, of met french manicure. Ik heb tzelfde probleem namelijk, mijn ‘witte’ randjes zijn alles behalve wit…

Ik zou ze eigenlijk natuurlijk wit willen, want ik zie veel mensen die wel mooie witte randjes hebben

de nagelverharder van essence is echt bagger. Had ik ooit eens gekocht omdat mijn nagels altijd inscheurden

De paarse nagelverharder van de HEMA werkt goed! Wel bijhouden, anders helpt het niet…

ja ik ben ook net afgekickt JEEEEEEEEE
maar ik geloof dat je er gewoon veel moet afblijven, niet er zo ‘half’ op knagen, gewoon écht afblijven, ook niet heel de tijd het vuil eronderuit schrapen(XD), dan gewoon je handen iets vaker wassen.
ik ben dus ook een halfjaartje gestopt en perfect is het niet, maar als je er echt helemaal afblijft, dan worden ze mooier dan als je er aanzit(ik bijt namelijk 100% nooit op mijn wijsvinger en die’s zowat perfect, en ik knabbel heel vaak aan mijn duim en die’s… prut)