Vraag over micro weave extensions

Hay, ik gebruikte wel eens clip in extensions maar word deze echt zat.
Iemand vertelde me dat microwave extensions het minst schadelijk zijn voor je haar en ik vroeg me af
of iemand misschien iemand kent die het goed doet, voor niet al te veel geld. op marktplaats staan er enorm weinig en zij gebruiken allemaal Socap haar. Blonde extensions van dit merk zijn echt enorm lelijk…

Dus als je toevallig iemand kent, of het ergens hebt laten doen waar je tevreden was.
stuur me dan ajb een note!

Nog nooit van gehoord. En als ik op youtube kijk dan zie ik ook helemaal niks erover staan , slechts een manier om je extensions te behandelen met conditioner in de magnetron. Weet je zeker dat het zo heet…?

Oh het heet micro-WEAVE. Als in weven.

lmao ik dacht dat dit over extensions ging die in de magnetron moesten en dan op je haar of iets :’)

haha ja ik ook :"D

Precies dit.

Dat dacht ik dus ook, dus daarom ging ik naar youtube. Maar dat kwam verder niet neer op het feit dat je het daarna op je hoofd “plakt” ofzo.

Anyway Weave dus, en dan krijg je ook meer uitslagen op Marktplaats denk ik.

Jaaa hahaha ik ook :stuck_out_tongue:

haha dat dacht ik dus ook! Kon me er al niks bij voorstellen

Ik heb wat afbeeldingen gegoogled maar als ik het dus goed heb begrepen worden er plukjes haar vastgelijmd aan je eigen haar? In dat geval: nieeeeeeeeeeeeeet doen! Ik spreek niet uit ervaring ofzo, maar ik heb al zo vaak gezien bij meisjes die hun haar dan vast hadden, dat je dan die lijmstukjes zo goed ziet zitten, het is alleen mooi als je het los hebt en dat kan natuurlijk niet altijd!

ik las micro wave