Vraag over LG Secret

Heey!
Weet iemand hier toevallig hoe je met je LG foto’s kan maken van de voorkant? Zeg maar dat je jezelf ziet in dat scherm? Want er zit wel een lens in de voorkant. Ik heb het boekje al doorzocht maar kan het nergens vinden.
Alvast bedankt!

Dat kan niet? Niet dat ik weet iig. =P
Er zit ook nergens een lens ofzo aan de voorkant.

Maar je kan wel een video gesprek doen dan zie je jezelf ook aan de voorkant en dan neemt ie ook op met dat “ding” (als het geen lens is heb ik geen idee hoe je het noemt :stuck_out_tongue:) wat je rechts boven ziet…

Oh haha dat heb ik nooit geprobeerd. Ik dacht altijd dat het een lampje of iets was =P

Volgens mij kan dat niet, anders moet je even goed op internet zoeken!

Ik had een sony, en toen kon ik idd ook alleen mezelf zien als ik zo’n video gesprek zou hebben, maar een foto maken lukte niet. In de winkel wezen vragen, en dat was gewoon niet mogelijk. Ja raar ik weet t:)

Heb ik gedaan, en er stond op zo’n mobiele telefoon forum ofzo dat het wel kon maar er werd vervolgens niet uitgelegd hoe :pensive:’’ . Dus daar heb ik ook even een berichtje achter gelaten. Verder is er echt niks over te vinden…

Hm oke, ja misschien kan het dan ook wel niet… Maarja hoopte dat hier misschien iemand het wist :slightly_smiling_face:

volgens mij kan het ook niet…
wel bij de samsung u700 ^^

anders vraag je het in een winkel misschien weten ze het daar wel :wink:

ik zit met het zelfde probleem
ik heb ook LG secret en ja
er zit aan de voorkant maar wat
het moet voorstellen (:
ik heb al aan mensen gevraagt
en die weten ook niet XD
als je iets weet, laat iets weten?