Vraag over kamer.

Ik heb nu niet zo’n super grote kamer ongeveer 4 bij 4,5 M maar ik kan op zolder gaan slapen, dat is 5 bij 5,5 M ongeveer. Maar dan heb ik 5 deuren in de kamer zitten, 1 deur om naar beneden te gaan, 2 deuren voor de zelfde kamer en nog 2 deuren voor de zelfde kamer. De 2 kamers waar ik het over heb horen bij mijn kamer dan bij. Maar, wat zou ik daar van kunnen maken, van 1 maak ik een Inloopkastje, want de 2 kamers zijn namelijk best klein 1,5 bij 5,5 M ongeveer maar dan met een schuindak. Dus wat zouden jullie maken van die 2 kamers?
Ik kan namelijk in die 2 kamertjes niet rechtop lopen, daarvoor moet ik bukken.

1. Inloopkast

Een ‘relax’ hoekje waar je kan lezen enzo? Of nog een kast voor je schoenen en assecoires en de rest wat niet in de andere kast past?

nou liever ga ik daar niet zitten lezen, het is daar echt heeeel warm, en dan stoot ik mijn hoofd wss heel vaak haha !

Dan kun je er misschien een studeerkamertje van maken. (; (handig voor als je , net als ik, snel afgeleidt bent in je kamer). Dus dan kun je er misschien slechts 'n tafel met 'n bureaustoel en nog wat boekenplanken indoen.

Of je kunt er ook een beautykamer van maken alsje veel van makeup houdt. Kun je dus 'n wastafel, kaptafel, makeup kast etc.

Ik snap het niet helemaal:"")
Hoe ik dat voor me moet zien zegmaar…

ik denk dat jullie denken dat de kamer heel groot is :$, maar het is met een schuin dak & wel lang maar niet breed. 1,5 m breed & 5,5 m lang. dus een studeerkamertje er van maken dat gaat niet. een bureau past daar niet in, in verband met dat schuine dak…

zet daar je schoenen neer, en misschien een tafeltje met accessories? :grin:
lijkt me ook erg handig als je er kleine ruimtes bij je kamer hebt !

Ook niet als je 'm zegmaar verticaal tegen de hoge zijde zet? (sorry voor onduidelijke beschrijving).

En als 't zo klein is zou ik mn vader lief aankijken en vragen of hij de muur eruit wil halen. (als 't dan geen draagmuur is, maar ik neem aan van niet).

nou de muur er uit wil halen dat wilt hij niet doen :$, hahah. ik heb mijn ouders al zover kunnen krijgen dat ik op zolder mag slapen, een muur eruit slopen gaat hij niet doen. en zou het ook jammer vinden van de 2 ruimtes, want het is een keer wat anders dan een normale kamer :$.

Zet er een prullebak in.

ehm. Dan maak je er zo’n japanse eetkamer van waarbij iedereen op de vloer zit. (stoot je ook je hoofd niet ;p ) …

Nee… dan zou ik 't niet echt weten. Miss gewoon iets van fatboys erin fzo.

ik zou wel even een schets ervan maken zodat jullie het een beetje snappen :$.

Gewoon opbergruimte? als het heel erg klein is èn een schuin dak zou ik gewoon al je troep er in mikken.

hij doet het niet :astonished:.

nee je moet hem wel uploaden…

http://i48.tinypic.com/2mope82.jpg

& dan aan de andere kant van de kamer precies zo’n zelfde kamertje
snappen jullie het nu een beetje :$?
die roze vierkantjes dat zijn de deuren ;p
de 2 kamertjes samen zijn wel bijna even groot als de normale kamer,
maar door de schuine wanden kan ik er weinig mee.

up.