Vraag over inschrijven opleiding

Haai , ik had een vraagje.
ik heb me laatst ingeschreven op studielink voor 2 hbo studies, waarvan 1 een loting studie en de ander niet. ik krijg nu van 1 studie op mijn studie link te zien dat ik mijn betaalgegevens moet invoeren en de machtiging bevestigen. maar ik vraag mij nu dus af als ik dat doe of ze dan sowieso dat geld gaan afschrijven of ik dan nog terugkan want ik weet nog niet welke van de 2 studies ik wil doen. En ik ben bang dat als ik mijn betaalgegevens niet invul dat ik dan dadelijk te laat ben en de studie niet kan doen, ik heb namelijk nog geen definitieve bevestiging gehad alleen een verzoek tot inschrijving… Weet iemand dit?! Thanx

Gewoon wachten tot de loting, invullen van de betalingsgegevens mag namelijk nog tot september :wink:

okee dankje, weet jij eigenlijk wanneer je de definitieve bevestiging van inschrijving krijgt en wanneer en hoe je er achter komt of je bent ingeloot!?

Zie → http://www.han.nl/start/bachelor-opleidingen/aanmelden/toelating/loting/
Hierop staat dat je een bericht ontvangt met de uitslag van de loting… en dat je daarna binnen 28 dagen je verzoek tot inschrijving definitief moet bevestigen.

En van gewone studies zonder loting?

ik kreeg net een mailtje van de hva dat ik pas als ik mijn betaal gegevens heb ingevuld een officiële bevestiging krijg… als ik dat nu doe kan ik dan nog terug ? of halen ze dan het geld van mijn rekening in september?

upp help iemand ?

Is de HVA de lootopleiding of niet? als dat zo is… en je wilt die studie doen dan zou ik dat wel doen ja… dat betekent dat je dus ingeloot bent. Als het niet de lootopleiding is zou ik nog wachtten op reactie.

Gewoon niet doen tot je zeker weet dat je die opleiding gaat doen. Als je je betaalgegevens pas in augustus invoert, is dat ook nog ruim op tijd. Kan niet makkelijker.

Sowieso niet je betaalgegevens bevestigen. Je kunt ze wel alvast invullen en later bevestigen als je niet door de loting bent gekomen. Wanneer je, je gegevens namelijk bevestigt ga je met de school de afspraak aan dat ze het collegegeld van je rekening mogen halen in september en dit kan je niet meer terugdraaien. Volgens mij staat dit er ook bij voordat je, je gegevens bevestigt. Heb dit vandaag ook gedaan.

okee dankje! en nee is geen loting studie.