Vraag over Hi-abonnement

Op Hi.nl kan ik mijn tegoed bekijken, maar dat balkje is helemaal grijs. Dat betekent geloof ik dat m’n tegoed op is.
Maar als ik saldo sms naar 1244 krijg ik dit:
Melding Hi Bel en Sms 20 Student: Uw tegoed is 17,84 tot factuur 08 september.
Ik durf nou eigenlijk niet meer te bellen & smsen omdat ik bang ben dat ik er straks overheen ga ofzo…
Weet iemand hoe dit zit?

Of… kan dat ook overgebleven saldo zijn van de vorige maand, dat je het gewoon mee mag nemen naar de volgende maand?
Want ik vond het eerst ook al zo raar dat ik opeens 60 euro tegoed had…

Als je je inlogt op de site zie je het stukje staan van je saldo, dan druk je op; bekijk je tegoed. En dan kan je zien hoeveel je boven of buiten je bundel zit.

Dat van dat je 60 euro tegoed had kan kloppen, dan had je die maand ervoor tegoed overgehouden… maar je betaald dan gewoon 60 euro hoor…

Maar je zit nu nergens overheen, want je hebt dus nog 17 euro tot 8 september…

Ik heb ook Hi en ik toen ik het een keer opvroeg (toen had ik mn mobiel net), zei 1244 dat ik nog iets van 47 euro btg had.
Snap ook niet helemaal hoe dat werkt, Hi is gewoon vaag.

Je kan bellen tot het 0.00 is.
8 september begint de nieuwe maand weer

Oja, ik heb nu eindelijk wat gevonden op de site van hi:

Je hebt een Hi Bel & Sms Abonnement
Je bundeltegoed is 2 maanden geldig. Minuten die je deze maand overhoudt, neem je mee naar de volgende maand. Dit restant kun je gebruiken als je nieuwste bundeltegoed is opgemaakt

Dus ik denk dat mijn tegoed gewoon op is en dat ik dan mijn overgebleven tegoed nu kan gaan gebruiken!
Bedankt!