vraag over H&M online

Ik had ruim een week geleden een bestelling gedaan op de site van H&M die bestond uit drie artikelen en waarbij ik twee kortingscodes had gebruikt, die van 5 euro en die van 10 euro korting (het uiteindelijke bedrag kwam uit op 24,70 euro). Daarna kreeg ik een ordebevestiging via de mail en de bestelling was de hele week te zien op ‘Mijn pagina’ bij ‘Nog niet geleverde artikelen’. Vandaag keek ik weer even op ‘Mijn pagina’ en mijn hele bestelling was weg! Hij stond ook niet bij ‘Geleverde artikelen’ en heb ook nog geen bericht gehad dat ik mijn bestelling kon gaan ophalen… Weet iemand hoe dit komt of heeft iemand anders dit ook?

als je h&m mailt weet je zeker hoe het komt. dan kunnen hun je uitleg geven.hun weten het beter dan wij denk ik

Dan nemen ze hem in behandeling als het goed is. ik had dat ook een keer en toen had ik alles nog een keer besteld, maar toen stond de bestelling er een dag erna weer op dus kon ik alle dubbele dingen weer verwijderen.

Of je hebt artikelen besteld die ze niet meer hebben. Had ik met een bruine jurk, kreeg steeds een kaartje thuis dat de jurk niet meer op voorraad is.

Het kan niet zijn dat ik alleen maar artikelen heb besteld die al weg zijn, want had ook een tas besteld en die is er nog steeds in de shop online. Maar goed, ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice en moet volgens mij gewoon even geduld hebben. Heel erg bedankt voor de reacties. :slightly_smiling_face:

Dat deed mijn jurk ook. Daarom vertel ik het je juist :stuck_out_tongue:.
Heb hem tot 3 keer over besteld, kreeg steeds een kaartje thuis dat ze hem niet meer hadden. HIj staat nu nog steeds op de site.

Hmm, wat raar. Maar ik heb niet zo’n kaartje gekregen. Zou wel zonde zijn als ik het pakketje niet meer krijg, want er zaten twee hele mooie jurkjes bij die bestelling haha.