Vraag over eerste keer?

Heey Meiden!,

Ik had een vraagje. Doet het pijn als je jezelf vingert? En hoe voelt het? Ik durf namelijk niet dr in met me vinger.
En als je bent ontmaagd, doet dat dan pijn voor de eerste keer? En voelt het, het zelfde als jezelf vingeren?

xxxxMyy

Als je wilt weten hoe het voelt, dan moet je het zelf proberen. De eerste keer voelt absoluut niet als jezelf vingeren, en kan pijn doen. Dat hoeft niet.

Daarvoor moet je het inderdaad uit proberen. Bij iedereen is dit anders. De eerste keer is het misschien ook wat onwennig, maar je merkt al snel wat je voor jezelf fijn vind en wat niet.

edit: je eerste keer seks voelt niet als vingeren, dat is echt heel anders. (ik had niet goed gelezen, sorry)

Als het goed is doet het geen pijn als je jezelf vingert. Hoe voelt het? Tja, moeilijk te beschrijven!

Hoe bedoel je, als je bent ontmaagd doet t dan pijn voor de eerste keer? De eerste keer IS je ontmaagding? Bedoel je dat je door jezelf te vingeren het maagdenvlies kapot maakt? (dat is vrij moeilijk tenzij je er een heleboel vingers in stopt.) En dan nog denk ik dat de eerste keer nog steeds pijn zou kunnen doen. Maar het doet niet bij iedereen pijn hoor :wink:

En het voelt HEEEEEL anders als jezelf vingeren als je seks hebt! Tenminste, dat vind ik. Niet echt te vergelijken.

je kan dat inderdaad alleen weten door het zelf te doen.

en mijn eerste keer seks was helemaal niet zo pijnlijk! je voelt wel wat, daar moet je even doorheen maar daarna valt het mee. ik bloedde wel, de 2e keer meer dan de eerste keer. dat vond ik wel heel vervelend. maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.

Is bij iedereen anders, maar als het goed is zal jezelf vingeren geen pijn doen hoor.
En seks, ja, verschilt per persoon. Bij mij deed het wel pijn maar niet heel erg ofzo, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij ben ik bang, maar als je het met de juiste persoon doet valt het allemaal hartstikke mee haha. Laat je vooral niet bang maken door alle horrorverhalen die meiden posten over hun ontmaagding.

Ik ben nog maagd dus ik weet niet of mijn eerste keer pijn gaat doen. Maar toen mijn toenmalige “vriend” mij een keer vingerde deed het niet echt zeer maar de dagen erop wel. Al moet ik zeggen dat het er niet bepaal rustig aan toe ging en op een ruig tempo! Hebben meer meiden dit gehad dat je er nog een paar dagen last van had?

zoals iedereen zegt, gewoon een keer uitproberen. als je bang bent dat je wijs- of middelvinger niet past, probeer het dan bijvoorbeeld eerst rustig met je pink.

Hmm van vingeren weet ik niet meer. Maar ik heb soms wel als we lang en ‘ruige’ seks hebben gehad dat ik er daarna last van heb, maar dan is er grote kans dat je toch een beetje beschadigt bent :stuck_out_tongue: Tenminste, ik heb wel eens een wondje gehad XD