Vraag over een internetsite

Hooi meiden, ik had al in het ‘grote is deze site betrouwbaar topic’ gereageerd… Maar niemand geeft antwoord.
Dus hierbij:
Weet iemand of http://www.buon-vivere.nl/ betrouwbaar is??? ik wil supergraag wat bestellen ! Maar ik weet niet of het betrouwbaar is
en hoe is de service/ zijn de spullen wel van goede kwaliteit (de schoenen)?
Hoe vallen de maten?

Groetjes!

Ze hebben een aantal webwinkelkeurmerken, dus dan is het allemaal prima in orde.

Kwaliteit kan ik geen commentaar opgeven, want ik heb nog nooit van die webwinkel gehoord.

ik denk het wel, er staan wel keurmerken op de site, je kunt kijken of ze ook echt zijn.

Volgens mij zijn ze betrouwbaar (ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij wel hoor, de eigenares heeft hier ook een account op girlscene waar ze vroeger wel mee postte. en ze hebben keurmerken.) :slightly_smiling_face:

Dankv voor het snelle antwoord ! :slightly_smiling_face:

Ik zou het heel fijn vinden als mensen die daar wat besteld hebben qua schoenen me kunnen vertellen hoe ze vallen en of ze van goede kwaliteit zijn !

De schoenen die ze daar verkopen, komen uit Azie. Winkels zoals Kenzaa verkopen die ook, misschien kun je daar op zoeken? Of op de naam van de schoen en dan Asian fashion? Denk eigenlijk dat de kwaliteit een beetje hetzelfde is als bij Alysamode, volgens mij importeren die ook uit Azie.

Weet het anders ook niet hoor, ik vind het ook altijd moeilijk om via internet te bestellen.

Geen idee of het betrouwbaar is. Maar met die keurmerken moet je altijd wel uitkijken dat ze niet gewoon copy past zijn.

Okee thanks girls !

Ik ga de gok wagen en gewoon bestellen :slightly_smiling_face:

Dat vraag ik me dus af bij de site: milanoo.com of die wel betrouwbaar is…

Mja ik hoop voor jou (the_grinch) dat de site idd betrouwbaar is! :slightly_smiling_face:

Je kan beginnen met iets kleins en kijken of het werkt?
iig ziet de site er verder prima uit, goede informatie enz… ik zou het wel vertrouwen denk ik.

Ja ik heb besloten het te bestellen als ik me heb gehouden aan een belofte die ik mezelf heb afgelegd… Dus ik ga ze pas over 2 weekjes bestellen ongeveer !
Ik laat het weten als het aankomt en in wat voor staat enzo :slightly_smiling_face:
xxx