Vraag over bi zijn

Ik ben een keer toen ik een jaar of 14 ,15 was op een meisje geweest.

Normaal val ik op jongens maar ben ik dan toch bi?

Ligt eraan of je je nu nog aangetrokken voelt tot meisjes.

Ja dat wel maar niet meer verliefd geweest

Ik denk dat er niet echt een meetlijn is. Als jij je aangetrokken voelt tot meisjes, en een keer echt verliefd bent geweest denk ik dat je wel bi bent. Maar ik denk dat jij het antwoord beter weet dan wij :slightly_smiling_face:

Omdat ik het voor mezelf zo niet duidelijk vind
Juist om ik 1 keer op een meisje ben geweest en nog aangetrokken voel en voor de rest op jongens val

Het klinkt een beetje alsof je het niet wilt… maargoed.

Labels, tsssjjhhhh.

Nee juist niet mij maakt het helemaal niet uit namelijk

Hetero met af en toe een uitwijking naar meisjes?
De wereld doet wel alsof seksuele voorkeur een heel belangrijk iets is en iets wat in steen staat zodra je jezelf een label opplakt, maar uiteindelijk maakt het niet uit. Het kan een opluchting zijn als je eindelijk uitvindt wie je echt ‘bent’, maar uiteindelijk zal je verliefd worden op wie je verliefd wordt en jij kan daar zelf niks aan doen of diegene een jongen of een meisje is :slightly_smiling_face:

Het wordt allemaal wel duidelijk. Maak je geen zorgen :slightly_smiling_face: ik heb ook 'n tijd getwijfeld en ik bleek hetero te zijn, maar ik voel me wel seksueel aangetrokken tot meisjes. Een relatie is een ander verhaal. Voor jou zal het ook nog wel duidelijk worden :wink: