vraag over Ahoy

Hoihoi

geen flaauw idee of deze vraag hier hoort maargoed, ik dacht van wel,
in ieder geval heb ik een vraag aan iemand of meerdere mensen die wel eens in ahoy geweest zijn en of ahoy goed kennen, ik ga volgende maand namelijk naar een concert van muse en zit in vak An maar als je op een plattegrond kijkt van de zaal zit an zo’n beetje recht naast het podium en als dat dus mag kloppen zie je er geen bal van, ook staat er op mijn kaartje, mogelijk beperkt zicht :zipper_mouth_face: dus dat drukt de feeststemming een beetje het gaat trouwens om rij 16, dus als je er een keertje geweest bent heb je er misschien wel een idee van… toch vind ik het wel raar hoor als je het niet eens goed kan zien zo’n concert, toch?? :face_with_raised_eyebrow: je betaald toch een heel kaartje niet om maar de helft van het podium te kunnen zien :drama:
hoop dat jullie me kunnen helpen
kuss

:kissing:

up ofzeeuww? :headbang2

Als je helemaal in die hoek zit… Dan denk ik dat je vaak alleen de zijaanzichten gaat zien. Maar je kan altijd nog ergens gaan ‘staan’’ zeg maar,
je ziet het vanzelf wel…

nah je kan niet gaan staan hoor haha :stuck_out_tongue: ja ja kan op staan voor je stoel maar je hebt apart staankaarten en zitkaarten, alleen is het nogal verwarrend en vraag ik me af hoe beperkt het zicht dan is

Vak An: Staanplaatsen of zitplaatsen?
Zijn het zitplaatsen: Dan word je er vanzelf naartoe geleid,
zijn het staanplaatsen: Dan hoef je daar niet op te letten, want meestal is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt haha, dus geen vakindeling ofzo.
Nouja als je nogmeer wilt weten vraag het maar want ik weet alles xd

nou oke het zijn dus zitplaatsen en geen staanplaatsen en het vak zit eigenlijk náást het podium als je op een plattegrond kijkt en ook op mijn kaart staat, mogelijk beperkt zicht, dus ik vraag me nu gewoon af of ik iig wel het hele podium kan zien:P

Oh ja het is laat he, haha zitplaatsen… sorry ik ken niet heeel ahoy tot in detail uit mn hoofd xd

Ik bedoel dus dat je zeg maar op zo’n rand geval kan staan. Ernaast waar je eten enz kan kopen.
Of je doet associaal en ga meer naar het midden op de trap zitten daar ^^

oke het lijkt nog wel te doen zo opzich, maar als iemand nog meer info of ervaring ermee heeft, graag bedankt voor jullie antwoorden alvast iig
en als ik het niet kan zien gooi ik mezelf wel op het podium :tipping_hand_man:
MUSE :grinning_face_with_smiling_eyes: :flushed:

Haha dat staat ook op mijn kaartje! Hoop dat ik nog wel iets kan zien, maar ik ben in ieder geval blij dat ik erbij ben.

oh oke, wel super dat je erheen gaat idd :tipping_hand_man: in welk vak zit jij dan eigenlijk? ben vorige maand naar coldplay geweest en daar stonden we praktisch vooraan dus dit zal sowieso wel een beetje tegenvallen vergeleken daarmee :kissing:

Ik zit boven jouw vak, in BM. :) Haha ja vergeleken daarmee is het wel jammer, maar ik denk niet dat ze die kaarten gaan verkopen als je zo ongeveer tegen de achterkant van het podium aankijkt. Of misschien ook wel…

ja als ik maar de helft van het podium zie wil ik ook gewoon de helft van mijn geld terug :’)

ik zwaai nog wel even haha

nog iemand met iets te vertellen hierover?