vraag: oefenen met oude examens wiskunde

Heee!

Ik weet dat ik dit in het algemeen examentopic kan zetten, maar ik denk dat ik zo sneller antwoord krijg.
Van school hebben we een examenbundel gekregen met examens van vorige jaren. Nu is het probleem dat deze niet is aangepast aan de vernieuwde fase. Er staan dus opdrachten in die we niet hoeven te kunnen. Weet iemand waar je aangepaste examens kan vinden of een site waar staat welke opgaven je niet hoeft te maken?

alvast bedankt. :grinning:

examenblad.nl, examenbundel.nl?

ik heb het trouwens over wiskunde B. Maar als je een site hebt voor andere wiskunde, dan mag je die ook wel posten. Dan kan ik zoeken of daar iets op staat…

daar staan ze niet op, niet de aangepaste in ieder geval…
toch bedankt voor je reactie. (:

hmmm, dan kan ik je niet helpen denk ik. upje voor jou ;]

geeft niks, toch bedankt :]
ben bang dat zo’n site ook niet bestaat…

Ik heb een examenbundel van wiskunde A, die is wel aangepast aan de nieuwe examens geloof ik :slightly_smiling_face:

okeee. (:
Onze school heeft ons examenbundels gegeven voor 2007/2008. Dus dat is al erg verouderd.

valt wel mee, is 2 jaar geleden. ik kreeg vorrig jaar wel de goede

Dat valt niet mee, want de stof is (helemaal) veranderd sinds dit jaar :wink: Wiskunde 1,2 of 1 bestaat niet meer, maar is gewoon Wiskund (A, B, C of D dan natuurlijk) en er zijn stukken van de stof van wiskunde 1,2 weg.

En ik heb zelf wiskunde A en heb ook een oude examenbundel, maar heb zelf gewoon gekeken welke onderwerpen ik niet hoefde te doen (opgezocht op de syllabus op internet) en toen heb ik die sommen allmemaal weggestreept (achterin je bundel staat namelijk welke sommen bij welk onderwerp horen, dus dan kun je makkelijk zien welke je niet hoeft te doen!

Succes met je examen!

Ik denk inderdaad dat zoiets gewoon niet bestaat, dat je pech hebt dat je de eerste bent met de nieuwe tweede fase :stuck_out_tongue:
Ik vraag me trouwens wel af hoeveel het verschilt… Ik heb vorig jaar eindexamen vwo gedaan met wiskunde A12 (jullie A) en ga aankomend jaar aan een universitaire studie beginnen waar wiskunde wel vereist is, maar de meerderheid heeft dan dus hele andere wiskunde gehad?

Ik heb de nieuwe examenbundel.
Het is in principe gewoon wiskunde A1,2 maar er zijn bepaalde stukken uitgeknipt.
Rijen en recurrente betrekkingen en goniometrie hoeft sowieso niet.
Verder staat de rest geloof ik wel op internet. Weet het zo niet uit m’n hoofd.
Succes!

Als je gewoon de examenbundel 2010 koopt (12.95) Dan heb je gewoon aangepast op de nieuwe stof.
Maar ik denk dat leraren van jou school ookalwel dingen die niet hoefen uit die oude examenbundels hebben gehaald en die hebben gegeven. Want zoiets heb ik ook gekregen nl. Naja veel succes in ieder geval!!

wij kregen van school aangepaste bundels…

Is niet meer te krijgen, overal uitverkocht (:

http://lmgtfy.com/?q=aangepast+wiskunde+b+examen+vwo
alsjeblieft!

Je kan gewoon examen oefenen van wiskunde 1-2…
Bij ons op school zeiden ze dat die redelijk overeen komen met de stof…
Er zitten wel een paar opdr. tussen die je nu niet hoeft te kennen
De opdrachten over rijen…

Meestal is zo’n opmerking gepast, maar waar zou ze het nu moeten vinden volgens jou dan? Ik vraag me af of dit uberhaupt op internet te vinden is, maar in ieder geval niet zo met het makkelijke Google-werk. :’)

www.watmoetikweten.nl

werkt heeel goed alleen loopt hij soms een beetje vast omdat hij, vooral nu, omdat hij een beetje overbelast word ^^’

www.examenblad.nl ?