vraag met een spiritueel tintje !!

ik was een paar jaar terug in Griekenland. toen ik op het strand was zag ik een meisje, toen ik haar aankeek had ik een raar maar mooi gevoel ( ben zelf ook een meisje, en ook 100% hetero). ik voelde zegmaar een verbinding tussen ons, in een spirituele manier. weet iemand hoe of waardoor dit kan komen? Ik dacht zelf dat we in ons vorige leven misschien iets met elkaar te maken hadden. maar dit kan ook te ver gezocht zijn… het is inmiddels 4 jaar later en ik denk

WEET IEMAND WAT DIT KAN ZIJN?

edit: het was echt een sterke verbinding. familie van mij vroeg ook wat er gebeurde, omdat we elkaar zo aankeken enzo.

wow wat raar ! nou kan best zijn dat je in een vorig leven vriendinnen met haar bent geweest of dat dit een visioen was endat je elkaar laten gaat tegenkomen ofzo. ik heb ook een raar verhaal. altijd heb ik de steek als ik ren en toen is mn ma naar zo’n spiriwirie vrouw gegaan en zij zei dat ze naar aanleidinf van een foto van mij wist dat ik in mn vorig leven ben geraakt door een zwaard in mijn zij. ik weet niet of ik hieraan toen ook ben doodgegaan maar defenitly raar.