Vraag maar raak!

Hallo,

Ik ben een jongen, en mijn vriendin zit wel eens op girlscene. Ik dacht dat jullie misschien vragen hebben voor jongens, dus vraag maar raak.

Ik ben net klaar met mijn VWO overigens en ben 17 jaar oud.

Groetjes

ookee…

Volgens mij mag dit niet. :’)

Waarschijnlijk word je vrij snel geband omdat je een jongen bent, dat gebeurt hier met alle jongens. Ik heb verder geen vragen ofzo, maar lief dat je t aanbiedt :slightly_smiling_face:

Dat is geen vraag

Maar reageer anders op mijn topic net onder deze… misschien heb je wel goed advies.

Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! :wink:

http://www.girlscene.nl/fora/de_regels/regels

Het is dus niet toegestaan als jongen hier te reageren.

Oke, excuses dames

oke wat vinden jongens leuk aan meisjes?