Vraag maar raak over jongens!

Hee, ik ben Stevanie (dat is mijn echte naam)

Ik ben een vriendin van Ruben,
Ik help ook graag daarom doe ik zeg maar samen met hem.

Dit is Ruben`s originele post

Hey, omdat jongens niet mogen posten (leuke moderater)

En ik toch behoorlijk wat vragen in een (zeer) korte tijd heb gekregen (berichten) , en bedankjes ,
Daarom open ik dit topic

Heb je vragen over jongens, wil je een mening van een jongen,
heb je psychisch ergens last van? (ik heb redelijk wat kennis van psychische problemen).

plaats dan maar je bericht in DIT topic , of natuurlijk als een mailtje (note) , of gastenboek,

Ik help je graag!
, voor zover ik kan helpen!

En als je zeker wilt weten dat je mij niet kent, ik begeef mijzelf vooral in Haarlem (school)

Je kan ons van alles vragen
Groetjes Stevanie en Ruben

Ik heb ergens een vermoeden dat dit gewoon een jongen is die zegt dat het zijn vriendin is om zo toch op GS te zitten. =/

Ik vind alles aan deze beginpost verdacht.

aan schrijfstijl te zien, is het hem

ik snap niet echt wat een jongen op GIRLscene moet XD?

Ik wel. Als er een Boyscene was (die er is, maar nogal verlaten.) zou ik er inderdaad ook gewoon op gaan kijken, gewoon puur om te kijken hoe jongens over 'n bepaald onderwerp nou precies denken.

hoi ruben

Niet zo veel, maar hij is wel erg behulpzaam als hij geen vriendin had zou ik bijna denken dat hij homo-seksueel zou zijn omdat hij zoveel met meiden omgaat en met veel dingen betrokken is

ik vind het helemaal goed wat jullie denken :slightly_smiling_face: en ik ga nu ook slapen het is al laat
slaapze allemaal

Eh, oke

HAHAHAHAHAHAHAHAHA !

Inderdaad

Ghehehe origineel hoor!

Cool

Het is zijn schrijfstijl, en het is dus totaal niet meisjesachtig. En ja, dat herken ik.
Dus please, geef hem een ban.

nice, leuke truc helaas zijn ze hier niet zo makkelijk haha.
Erg aardig van je, ik snap ook niet wat het kwaad kan als een jongen hier 1 topic heeft (is wel eens vaker voorgekomen). De meisjes gaan hier niet dood aan lijkt me, je kunt immers ook gewoon doen alsof je een meisje bent, of gewoon lekker sneaky meelezen dus wie hier last van heeft? … Ach, ze kunnen je moeilijk verwijderen met dit verhaal, tenzij ze kunnen zien wat het IP adres is.

• Verder geen problemen met jongens :’).

:’).
NIET VERDACHT. HELEMAAL NIET VERDACHT. NIEMAND LEGT DE LINK.

Hahaha, this made my day. Nou veel succes ermee!

Hoezo? Hij valt toch niemand lastig.

^ naja, officieel mag het niet…
Maarja iedereen heeft daar weer een andere mening over.

Nou bedankt…
Ik ga altijd met jongens om dus mijn schrift is daar dus aan gewend geraakt.

Ik zal wel Rubens originele post gebruiken

Tja, je kan mij wel gaan bedanken maar dat zijn nou eenmaal de regels.