Vraag H&M

Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen, maar oke ik zal een poging doen. Ik heb een bestelling op de H&M site staan, en meestal als ik iets bestel via internet dan zijn er altijd wel een paar dingen die ik wil retourneren. maar nu bij de H&M heb ik iets van 15 dingen, die zowat elk op een ander moment komen. de ene is al op voorraad, de ander komt eind april, weer een ander begin mei, nog een ander eind juni, etc. en nu is mijn vraag dus, hoe dat zit met retourneren als je je kleren op verschillende momenten krijgt… moet je dan wachten tot je álles binnenhebt, en dan kun je pas retourneren? of moet je bij elke x dat je ietsbinnenkrijgt, de producten weer retourneren? en betaal je dan alles in 1x, of betaal je per x?

hopelijk snappen jullie eenbeetje wat ik bedoel. :grinning_face_with_smiling_eyes:

iemand? :slightly_smiling_face:

ik heb geen idee upje dus maar.

je kan ook aanvinken dat je alles tegelijketijd bezorgd wil hebben, en dat je dan dus ook alles tegelijk terug kunt sturen.

anders denk ik idd dat je alles apart moet terug sturen, want je kan maar 2 weken retourneren.

Je kan iets retouren zodra je het binnen hebt. Je kan trouwens er ook voor kiezen om meerdere dingen tegelijk op te laten sturen, want je kan instellen wanneer je iets binnenkrijgt. Mocht je dat willen :stuck_out_tongue:.