Vraag een jongen alles (bijna) en ik antwoord eerlijk (srs)

Je kan me alles vragen.

Liefdes problemen?
Vindt hij me leuk?

Ik zal op alles antwoord geven. Respecteer de “srs” tag, dus serieuze vragen only!

mag niet

Lol die profielnaam

Lol die profielnaam

Wat mag niet?

Oke! Iets waar ik laatst over na zat te denken.
Voelt deepthroaten ook echt chiller voor een jongen dan gewoon pijpen of vinden jullie het gewoon geil om een kokhalzende kwijlende chick aan je snaak te hebben hangen?

Jongens op girlscene toch?

Ik snap echt niet dat jongens daar geil van worden. Gepijpt worden oké maar als je er dan die kokhalsgeluiden bij hoort…

@Lauszz: Dat klopt.

Ik weet nog niet echt wat ik hier nou van moet vinden. Maar ‘raar’, ‘awkward’ en ‘mag niet’ komen wel in de buurt denk ik.

Ok. Om eerlijk te zijn is deepthroaten wel veel lekkerder dan normaal pijpen, alhoewel ik niet een fan ben van “dick sucking” überhaupt omdat de meeste meisjes het gewoon niet goed kunnen…

Verder heb ik ook maar 2 meisjes mij laten “deepthroaten” en daarna vond ik het wel genoeg. Ik hou sowieso niet van pijpen, dus vandaar. Sorry kan niet veel vragen over dit onderwerp beantwoorden, maar in ieder geval het voelde voor mij beter dan normaal pijpen.

Next question

Ja daaag.

Hey wordt niet boos. Ik doe de meisjes die het nodig hebben een plezier mee, dat jij het niet leuk vindt kan mij niet schelen! Dus please respect de “srs” tag anders haal ik een Moderator of Admin erbij.

U mad?

Dat antwoord is echt geniaal “dat kunnen ze gewoon niet”
En ik heb dit net aan een vriend gevraagd (ook op dit forum maar hij post niet meer omdat het niet mag)
Hij zegt dat " het eerder verschrikkelijk is dan geil, en met dat ge kokhals hij er ook geen zin meer in heeft"

‘cum at me bro’ zegt al wel genoeg.
maargoed is dat niet die ‘zyzz’ op dat plaatje?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Anonymous link=topic=221104.msg10506028#msg10506028 date=1324917504]
[…]

Haal er een moderator bij “kan JIJ lachen”

PHAHA een jongen op girlscene? Rule number one: GIRLscene
ofwel ben je een meisje dat het fijn vind om een jongen na te doen( kan ook)
maar even serieus: als je echt een jongen bent vind ik het eigenlijk niet zo fijn. Meisjes komen hier samen om over meisjesdingen te praten zonder dat er zich jongens mee kunnen bemoeien, dat maakt girlscene net zo fijn. We kunnen hier alles kwijt zonder dat er jongens zijn die zeggen dat we moeten stoppen met ons aan te stellen. Je hoort hier niet…

Ik maakte dit profiel afgelopen zomer voor de “lols”, om hier een picture van Zyzz te posten. Ik kwam erachter dat dit forum bestond doordat mij zus en haar vriendinnen het open hadden staan op MIJN computer.

Dus vandaar en de naam “CumAtMeBro” is voor de lolz.

En dat is inderdaad Zyzz (rip), goed gezien!

Ik weet het niet hoor vriend, maar het is GIRLscene, dus jongens zijn niet toegestaan :’)

Hahahaha. Je weet dat jongens hier niet mogen komen… Al lopen wij nog zo hard te haten, dan ben jij alsnog degene die hier weg moet.