Vraag 2

Ik schrijf dus een verhaal, eerst op Girlscene, maar nu ga ik hem verder afmaken in Word. Het gaat over een meisje, Julia, die op een dag een jongen in de trein tegenkomt en waar ze smoorverliefd op wordt.
Ze komt hem overal, op de meest gekke plaatsen tegen en begint op een dag, spontaan een gesprek met hem. Dit leidt tot afspraakjes en een relatie.
Op een dag is de jongen weg, verdwenen. Julia gaat nog bij zijn huis langs, maar de buurvrouw zegt dat de familie van Dijk al tijden niet meer is gezien.

Wat is spannender en leuker om er dan bij te doen?

a. Julia hoort op de radio dingen over een vermiste familie
b. Julia krijgt smsjes van hem met dingen zoals: t komt goed schat - don’t forget me.
c. Julia gaat er een keer langs en de deur staat open, ze loopt erdoorheen en wordt opeens tegen de muur gedrukt. Een mannenstem zegt dat ze haar mond moet houden omdat haar vriendje een crimineel is (wat het uiteindelijk niet blijkt te zijn).

Ik heb jullie hulp echt nodig. :’)

Ehm c klinkt wel interessant!

ik denk dat b het spannendst is…
hij zegt dat het goed komt, maar wat komt er goed?
en komt het wel echt goed?
b roept vragen in je op, en dat zorgt ervoor dat lezers verder willen lezen…

Oké! Ik kan het ook een beetje mengen trouwens. Dat zij denkt dat het allemaal verkeerd is, dat het met hem nooit meer goed komt, met haar niet en dat die mannen haar eeuwig zouden stalken.
En dat ze een week na die mannen opeens zo’n smsje krijgt ofzo?

ja ik zou het mengen als ik jou was, hoe meer spanning, hoe meer lezers het verder willen lezen denk ik! laat je fantasie lekker op de vrije loop! ik weet zeker dat jij straks een fantastisch verhaal schrijft!

Bedankt. Jou verhaal is ook leuk!

Ik vind juist A het leukste :slightly_smiling_face:

d ze heeft moeite hem te vergeten maar net als het haar lukt, duikt hij weer op de raarste plekken op. Ze durft hem niet meer aan te spreken, bang dat hij haar niet meer herkent (?)

haha sorry ik hou van mijn eigen opties toevoegen

B klinkt leuk (:

b en c samen?

of alle 3?