Voucher afslankbehandeling

Hee meiden!

Ik heb een Ultrasound behandeling bij Wellshaped gewonnen, maar omdat ik zelf niet vind dat ik af hoef te slanken wil ik hem graag verkopen. Het gaat om 1 figuurcorrigerende Wellshaped behandeling voor een probleemgebied naar keuze. Waarde variërend tussen de € 210,- en € 300,-.
De behandeling wordt gegeven in Rotterdam. Je kan zelf een afspraak maken. De bon is geldig tot 20-10-2013

Ik hoef echt niet de hoofdprijs voor deze bon, dus voor 25 euro mag je hem van me overnemen.

Highlights

• Revolutionaire en spectaculaire techniek tegen lastig te bestrijden vetophopingen
  • Iedere behandeling vermindert de omvang van het probleemgebied met gemiddeld twee centimeter
  • Op de behandelde plekken komt het vet niet meer terug
  • Behandelingen zijn pijnloos en tasten aders en spieren niet aan

Update: Op de site vond ik de volgende informatie over de behandeling:
Hoe verloopt de behandeling?
In een persoonlijk gesprek worden de procedure, de voordelen en het te verwachten resultaat besproken. U kunt al uw vragen voorleggen en daarna krijgt u een verantwoord advies dat is afgestemd op uw lichaamscontour en huidstructuur. Vervolgens kunt u een weloverwogen beslissing nemen om snel, gericht en gezond vet te verliezen.
De gehele behandeling bestaat uit de volgende drie onderdelen:

1. Intakegesprek
  2. Behandeling met de WellShaped Shaper
  3. Afvoeren van vet- en afvalstoffen op natuurlijke wijze

Resultatenrapport
We hebben de resultaten bijgehouden van 5232 behandelingen met Ultrasound. Hieruit blijkt dat men bij drie behandelingen meer dan 4,5 cm verliest in de taille, boven- en onderbuik.

Hoi Pascalle,
Heb je die voucher nog?
Ik zou het wel eens willen proberen!