Vorm kont

Heey!
Ik ben een beetje onzeker over m’n billen, vooral de vorm. Ik zou graag kleinere en rondere billen willen hebben, het liefst dmv sporten. Ik heb trouwens als jeansmaat 25 lengtemaat 32, als dat wat uitmaakt…
Vinden jullie ook dat ik moet afvallen bij m’n billen?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lj32fv55TJ1qasfhmo1_500.jpg

Dit ben ik niet maar zo zie ik er echt precies uit aan de achterkant, heb alleen een wat smallere taille.

Ik wil graag meer zo’n kont/bovenbenen:

http://modezussen.files.wordpress.com/2010/08/levis-6.jpg

Hoe kan ik dit bereiken?

Nou die broeken op de bovenste foto vermijden, daardoor komen er van die soort vetrolletjes van je broek. Die onderste foto heeft gewoon een niet te dikke kont gehad en dan een mooie broek die mooi aansluit.

Als je kont op die op de foto lijkt vind ik hem niet lelijk hoor (:

Nou ik vind dat geen lelijke kont hoor. Ik zou liever die bovenste hebben dan die platte pannenkoek eronder :’)

neee je hebt gewoon een lekker kontje haha

Niks mis mee :slightly_smiling_face:

Idd :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Prima kont! :slightly_smiling_face: als je jeansmaat 25 hebt hoef je sowieso niet af te vallen hoor.

Same here :'D Én, jongens vinden die bovenste vaak ook aantrekkelijker dan die onderste.

a

Ja, je hebt echt gewoon een lekker kontje, hoor.

Ik vind het allebei erg platte billen…dus nog kleiner hoeft echt niet denk ik.

Ja wat voor broek moet je dan aandoen? :stuck_out_tongue: ik heb altijd van die lovehandles aan de zijkant, maar daar kan ik echt niks aan veranderen.
Want die broeken zitten perfect, anders koop ik een veel te grote broek…die constant afzakt. Dan maar kleine lovehandles xD

a

Wat is er mis met die kont?

Idd !

Die bovenste is toch veel mooier? Ik heb meer de onderste en ik zou juist veel liever een rondere kont willen. Sexy curves!

Ik vind die bovenste ook mooier :’)

Waar zie jij een taille op de bovenste foto? Overigens is die veel mooier dan de tweede foto.