Voorvocht en zwanger ?

Ik ben 14 en ik heb het dus gedaan , hij is niet klaargekomen… ik stress m heel erg over zwanger zijn maar ik had al ongesteld moeten zijn. Kan iemand me helpen ?? Is voorvocht al genoeg of zou ik me te druk maken ik heb geen last van symptomen

Er zijn mensen die zeggen dat je van voorvocht zwanger kunt raken en er zijn mensen die zeggen van niet. Wanneer heb je seks gehad? Je kunt binnen 72 uur na de seks nog een morning-afterpil slikken. Koop aub condooms en gebruik die volgende keer of ga aan de pil.

Dit ja + waarschijnlijk ben je nog niet ongesteld omdat je je zo druk maakt op dit moment.

Het is rond begin augustus gebeurd daarna is het niet meer gebeurd

Doe een zwangerschapstest, gewoon te halen bij de kruidvat.

Dat ga ik doen , wat als ik zwanger ben ? kan ik dit wel of niet vertellen ? Straks zeggen me ouders dat me vriendje nooit meer mag komen ?

Natuurlijk moet je het je ouders vertellen als je zwanger bent. Als je jezelf volwassen genoeg vindt om seks te hebben, moet je ook de consequenties inzien.
Maar het is inderdaad heel goed mogelijk dat je vanwege de stress nog niet ongesteld bent geworden, dus doe een test.

En gebruik de volgende keer aub gewoon voorbehoedsmiddelen.

Dan moet je contact opnemen met je huisarts, die kan je verder helpen.

+ asjeblieft, probeer wat meer over seks te leren en wat er kan gebeuren VOOR je eraan begint?

Algemeen ben ik zwanger topic.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.7725.html