Voorstellen

Hallo Allemaal.

Ik ben Sarah el Amrani. Ik ben officieel Marrokaans en woon sinds mijn veertiende in Nederland. Ik ben gevlucht uit Marokko wegens prive redenen. Ik zou het wel kwijt willen, maar stuur dan maar een mailtje naar mijn inbox. Ik ben nu 15 jaar en woon samen met mijn vader en broer in amsterdam. Mijn moeder is op jonge leeftijd overleden. Heb je nog meer vragen over mij? Stuur dan een mailtje.

Groetjes Sarah

Haai Sarah, welkom op Girlscene. c:
Niet lullig bedoelt hoor, maar meestal worden dit soort topics niet echt gewaardeerd. Trek je niks aan van eventuele kutreacties.

Hallo,
ik denk dat jemeenthet wel eens beetje gelijk heeft. Sommige mensen gaan nu heel bot reageren. Veel plezier nog :grin:

Hoe kan je in een jaar zo goed Nederlands leren?

Welkom!
Dit is nog een eens manier van jezelf voorstellen op girlscene,
wat stoer!
veel plezier hier nog :slightly_smiling_face:

Dankjewel, jemeenthet en Squarepants.

Dankjewel! :grinning:

Heel hard mijn best doen op school, en ik heb nu veel vrienden die me steunen, en ik praat geen marrokaans meer, dus zo heb ik snel Nederlands geleerd!

Knap van je :grinning:

Oké, want ik ga ook met een meisje om, die is er nu 5 jaar (ongeveer). Bij haar moet je nog steeds vaak dingen uitleggen of ze zegt het niet goed of iets dergelijks.

Oke, dat is wel vervelend voor haar, neem ik aan. Maar het scheelt misschien ook dat ik de Nederlandse taal echt leuk vind, en als ik woorden hoor die ik nog niet gehoord heb ik altijd nieuwsgierig ben wat dat woord nou precies betekend! Ik ben een beetje leergierig. Haha.

Welkom op het GC forum :slightly_smiling_face:.
En zoals jemeenthet zegt; trek je niets aan van eventuele vervelende reacties.

En goed van je dat je de taal al zo goed kent!

ik ben een paar jaar terug hier naar toe verhuist uit Engeland,
toen heb ik binnen een jaar Nederlands geleerd. (:

OT: HOI. (:

Je schrijft ook echt heel goed nl! Welkom :grinning:

Tof! echt leeuk dat je je zo voorstelt! (hahah is dit nu met een ‘d’ of ‘t’ )

Welkom, je kan echt goed Nederlands!

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/172410