Voorstellen

Ik weet niet of ik dit in de goede sectie neerzet.

Wie ben ik?
Hey, ik ben Promethazine. en ik ben nieuw op Girlscene. Ik heb verstand van allerlei dingen en hoop zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen met problemen en nieuwe kennissen op te bouwen binnen dit forum. Als je het aan mij vraagt is gezelligheid de #1 op welk forum dan ook dus ik hoop dat op dit forum te kunnen vinden. Ik ben heel open dus je kan altijd bij me aan kloppen voor welke reden dan ook.

Waarom een forum?
Een goeie vraag die ik zelf ook niet zo snel weet te beantwoorden. Forums like Girlscene zijn netjes gedesigned en zo kan je snel de topics vinden die jij nodig hebt kan je vinden met de zoek-button. Netjes gedesigned, zoekbutton, en de gezelligheid maakt het tot een leuke site waar ik me hopelijk binnen een aantal dagen wel thuis zal voelen.

Ik denk dat we elkaar nog wel eens tegenkomen op het forum. Bye. En nogmaals als dit de verkeerde sectie is, verplaats mijn topic. :slightly_smiling_face:

De zoekbutton is niet echt één van de pluspunten hier, kan ik je vertellen :’) Maar bij Over Girlscene is hier een topic voor!

Oh thanks, iemand enig idee waarom mijn profielfoto niet zichtbaar is?

Misschien heb je hem niet opgeslagen

Hij staat wel weergegeven op mijn profiel.

Ik weet het niet. Maar dit soort dingen kun je ook beter vragen bij ‘Over Girlscene’, dan kan hier een slotje op :slightly_smiling_face:

Dit lijkt wel een soort sollicitatiebrief, haha :stuck_out_tongue: maargoed, dit topic staat idd niet in de goede subfora. Veel plezier verder op girlscene!

Snel de topics vinden die je nodig hebt zal je nog wel gaan tegenvallen ja. :’)